Table of Contents Table of Contents
Next Page  176 / 218 Previous Page
Information
Show Menu
Next Page 176 / 218 Previous Page
Page Background

176

י מ י ע י ו ן

נושאי הלימוד

• זיהוי מוקדם ואבחון בעיות בריאותאופייניותהנגרמות כתוצאהמתהליך עבודה בתנוחה

בעייתית: בעיות אורתופדיות, ירידה ביציבות, שיבושים בשיווי משקל וכו’.

• זיהוי ואבחון עמדותעבודה המהוותסיכון בריאותי ברצפתהייצור. הדגמתתהליך הניתוח

הפונקציונאלי שמוביל לתירגול אישי המאפשר הסתגלות יעילה יותר לאילוצים של

עמדות ספציפיות.

• דיון על שיטות קיימות של שימוש נכון בתנועות הגוף תוך כדי שיתוף החניכים.

- פעילות מדויקת וחכמה של תנועות הגוף וכיצד ניתן ליישם את

BBE

• הצגת השיטה

השיטה הלכה למעשה. תרגילים מעשיים.

• הדגמהמעשיתשל הסדנה לאיכותהישיבה. הדגמתהסדנה לשיפור התיפקוד התנוחות

עבודה לא נוחות. החניכים רוכשים ידע בסיסי שניתן ליישום בשטח.

• דיון על נושא היישום בפעילות השוטפת ובהדרכות של הממונה עבור העובדים.

נושאי הלימוד

• יסודות תפיסת הבטיחות;

• יסודות הגישה הפרואקטיבית ויישומה בתחום הבטיחות;

• כיצד נגבש מדיניות בטיחות בארגון;

• מיצוב מעמדו של הממונה על הבטיחות בארגון;

• שילוב הגישה הפרואקטיבית בתכנית לניהול הבטיחות בהתאם לתקנות החדשות.

קלג. יום עיון בנושא הפחתת סיכוני בריאות

העובד ברמת הגורם האנושי

קלד. יום עיון בנושא גיבוש תפיסת הבטיחות

בארגון בגישה הפרואקטיבית