כניסה הרשמה צור קשר

ספרות מקצועית ב-google books

 

עודכן ב:02/07/2009

 

מרכז המידע של המוסד לבטיחות ולגיהות מבקש להפנות תשומת לבכם לכלי יעיל של google books. להלן הקישורית לדף החיפוש המתקדם של כלי זה:
books.google.com/advanced_book_search?hl=iw

החיפוש המתקדם מאפשר לעיין בעותק (אלקטרוני) מלא או חלקי של ספרות מקצועית באם נבחרת אפשרות החיפוש: "תצוגה מקדימה מוגבלת ותצוגה מלאה". בדרך זו תוכלו לקבל המידע המבוקש מתוך פרסום גם אם אין ברשותכם עותק שלו, או להחליט בצורה יותר מבוססת האם אתם מעוניינים לרכוש אותו. עם זאת יש להיות מודעים לעובדה שהאפשרות איננה קיימת לכל הספרים ובשל זכויות יוצרים קיימת אפשרות עיון בלבד ואין אפשרות העתקה (גם לא של מילים בודדות).

להלן דוגמאות לספרים רלוונטיים לתחום הבטיחות והגיהות שניתן לעיין בהם בדרך זו:

 
William E. Luttrell, Warren W. Jederberg, and Kenneth R. Still (Eds.), Toxicology Principles for the Industrial Hygienist, 2008.

הספר דן בתחום הטוקסולוגיה מנקודת מבטו של הגהותן התעשייתי תוך פירוט עקרונות בסיסיים, מידע טוקסיקולוגי, וניתוח מקרים מסביבת העבודה.
 
Daniel H. Anna (Ed.), Chemical Protective Clothing, 2nd Ed., 2003.

ספר זה נותן סקירה כללית מקיפה שמטרתה לאפשר הכללה מוצלחת של ציוד מגן אישי בסביבת העבודה. הספר כולל רקע ועקרונות בנושא, לצד שיקולים לבחירה נכונה של ציוד מגן על מנת להקטין או למנוע את החשיפה בעיקר לגורמי סיכון כימיים אך גם ביולוגיים או פיזיקליים.

 

מקור: מירב פז, מרכז המידע, המוסד לבטיחות ולגיהות .

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע