כניסה הרשמה צור קשר

המוסד לבטיחות ולגיהות מציג: פרסום הזוכים בתחרות צילומים בנושא "משפחה בטוחה" מספר 2

 

עודכן ב:18/11/2014

 

שרון בוכבינדר מרום, הזוכה בתחרות הצילומים "משפחה בטוחה 2", קיבלה השבוע את הפרס בטקס מיוחד במסגרת הכנס ה-17 של המוסד לבטיחות ולגיהות. מזל טוב!

המוסד לבטיחות ולגיהות הכריז על הזוכים בתחרות צילומים בנושא "משפחה בטוחה" מספר 2, אשר קראה - בדומה לתחרות שנערכה בשנה שעברה - למשפחות המקפידות על בטיחות בבית, בעבודה, בגן השעשועים, בחופשה או בכל מקום אחר לצלם תמונה מקורית המוכיחה זאת, להעלותה לדף האוהדים של המוסד לבטיחות ולגיהות ברשת הפייסבוק ואולי לזכות ב - 8,000 ₪!

התחרות החלה ב - 21 לספטמבר 2014, ומועד אחרון להגשת תמונות היה ב - 28 לאוקטובר 2014. הפרסים חולקו במסגרת הכנס ה - 17 לבטיחות ובריאות בתעסוקה של המוסד לבטיחות ולגיהות שנערך בתאריך 17 לנובמבר 2014.
 
חבר שופטים ,שהורכב משופטים מקצועיים בתחום הצילום, הבטיחות ונציגי המוסד לבטיחות ולגיהות, בחר, על פי התקנון את התמונות היצירתיות והמקוריות ביותר מבין כל התמונות אשר עלו באפליקציה בתקופת הפעילות ומתוכן בחרו את 3 התמונות הטובות ביותר ודורגו עפ"י מקום ראשון, מקום שני ומקום שלישי. 

ולתוצאות:
 
  • הפרס לזוכה במקום הראשון, 8,000 ₪, הוענק לצלמת שרון בוכבינדר

  • הפרס לזוכה במקום השני, 4,000 ₪., הוענק לצלמת דינה אלפסי

  • הפרס לזוכה במקום השלישי, 2,000 ₪, הוענק לצלם: נאור עיני



     

הפעילות היא חלק מהאסטרטגיה בה פועל המוסד לבטיחות לאחרונה תחת הכותרת: כמו בבית כך גם בעבודה - שמור על עצמך בשביל המשפחה, במטרה להעלאת המודעות והקניית תרבות לבטיחות והבריאות במעגלי החיים אשר תשליך על הבטיחות והבריאות בסביבת העבודה.


לצפיה בעשרת התמונות שדורגו במקום הגבוה ביותר בתחרות הצילומים 'משפחה בטוחה' מספר 1 בשנת 2013 - לחץ כאן

תודה לכל המשתתפים ולעוסקים בארגון התחרות

 

מקור:יחידת האינטרנט, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה