כניסה הרשמה צור קשר

פיתוח חדש - כובע מגן קשיח "ירוק" עשוי מקנה סוכר

 

עודכן ב:19/03/2013

 

חברת MSA הציגה לאחרונה מוצר חדש בקו מוצרי ה- ® GARD-V שלה – כובע מגן קשיח "ירוק" (GRN HARD HAT) – העשוי מקנה סוכר. הכובע המגן הירוק פותח ויוצר על ידי שלוחת MSA בברזיל, תוך שימוש בפוליאתילן בעל צפיפות גבוהה (HDPE) שכולו מגיע מקנה סוכר.

"על ידי פיתוח כובע קשיח שמקורו בסוכר, צמצמנו את הרמה הפחמנית הכללית הקשורה למחזור החיים הכולל של מוצר זה, מתחילתו ועד סופו", אמר אריק בק, מנהל השיווק האסטרטגי הגלובלי של MSA, שבסיסה בפיטס בורג, בהודעה לעתונות של MSA. בק אמר שעל כל טון של פוליאתילן שעשוי מאתנול של סוכר קנה, נאספים כ- 2.5 פאונד (1.134 ק"ג) של דו תחמוצת הפחמן מהאטמוספרה. פוליאתילן שמקורו בחומרים פטרוכימיים פולט לעומת זאת לאטמוספרה יותר מ-2 פאונד של CO2. פוליאתילן "ירוק" ניתן גם למיחזור ב- 100 אחוזים, הוא אמר.

"היתרונות הסביבתיים של השימוש ב- HDPE ירוק בכובע מגן קשיח הנן אטרקטיביות בהחלט, וזה מה שלכד את התעניינותנו", אמר דר'' תומס מוקטר, סמנכ"ל מוצרים גלובליים ב- MSA. "אבל בסופו של יום, לא נשתמש בחומר זה אם הוא לא יספק את אותה רמה גבוהה של הגנה לראש כמו שמספק מותג ה- V-GARD שלנו המוכר ברחבי העולם. זה מה שהופך את המוצר האפשרי הזה לאטרקטיבי כל כך. ה- HDPE שמקורו בקנה סוכר מספק את אותם ביצועים ותכונות כמו שרפים העשויים מחומרי גלם שאינם ניתנים למיחזור". "קיימות סביבתית חשובה כיום יותר מתמיד, והפיתוח שלנו של כובע מגן קשיח בר-קיימא מספק ללקוחות של MSA דרך נוספת להפגין את מחויבותם לשימור כדור הארץ. עבור פרויקטים של בנייה ירוקה או עבור חברות המתמקדות ביוזמות קיימות, אנו חושבים שהכובע הקשיח הירוק מספק התאמה מושלמת", אמר בק

מקור:
אתר OH&S

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.06.2024

 

שאלה:

האם מנהל עבודה בבנייה חייב להיות נוכח כל הזמן באתר?

 

התשובה:

הדרישה לחובת נוכחות של מנהל עבודה באתר נדרשת בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בניה), 1988. תקנות 2-5 מפרטות את הדרישות למינוי מנהל עבודה בבנייה וחובת נוכחותו.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע