כניסה הרשמה צור קשר

סיום קורס נאמני בטיחות במפעל מיטרוניקס

 

עודכן ב:10/10/2012

 

מפעל מיטרוניקס הינו מפעל לפיתוח ויצור רובוטים אלקטרוניים לניקוי בריכות שחייה. המפעל נוסד בשנת 1983 ומאז הוא מפיץ את מוצריו ברחבי העולם תחת המותג דולפין. קיימת התייחסות ומתן פתרונות בתחומים הקשורים לתחזוקת הבריכה ובטיחותה בהיבטים הבאים: ניקוי הבריכה בעזרת הרובוט העצמאי שבפיתוחו הושם דגש על חיסכון בחשמל, טיפול במים בעזרת טכנולוגיה ידידותית לסביבה ונטולת כימיקלים, והחשוב מכל הבטחת בטיחות בבריכה באמצעות מכשיר אזעקה המתריע מיידית על כניסה או נפילה בשוגג או ללא רשות לבריכה.

במפעל קיימות מחלקות פיתוח, יצור, הרכבה, בקרת איכות ומחסנים בסביבת עבודה מודרנית ששמה דגש בהטמעת דרישות הבטיחות והגיהות בארגון בנוסף לדרישות האיכות ISO 9001 ו- CE/UL.

בתמונה המצורפת מופיעים בוגרי קורס נאמני בטיחות וגיהות שסיימו את הקורס טעם המוסד לבטיחות וגיהות בתאריך ה-28/9/2012 כאשר כל נאמן מגיע ממחלקה אחרת במפעל ומסייע בשמירה וקידום הבטיחות במחלקתו. את ביצוע הקורס יזם מנהל השרות והמינהל מר ארצי סנקר ביחד עם ממונה הבטיחות מר יעקב לוי. 



מקור:
מוטי מצר, מדריך בטיחות ראשי, המוסד לבטיחות וגיהות מחוז חיפה.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.06.2024

 

שאלה:

האם מנהל עבודה בבנייה חייב להיות נוכח כל הזמן באתר?

 

התשובה:

הדרישה לחובת נוכחות של מנהל עבודה באתר נדרשת בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בניה), 1988. תקנות 2-5 מפרטות את הדרישות למינוי מנהל עבודה בבנייה וחובת נוכחותו.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע