כניסה הרשמה צור קשר

משרד התמ"ת האשים, חברת הבניה הורשעה בעבירות בטיחות

 

עודכן ב:13/07/2009

 

ביה"ד האזורי לעבודה בנצרת הרשיע את חברת הבניה עד רם בניה ופיתוח בע"מ ואת מנהל העבודה אחמד חסן באתר בניה, על עבירות לפי פקודת הבטיחות בעבודה וגזר על כל אחד מהנאשמים קנס כספי בסך כולל של 60,000 ¤ וחתימה על התחיבות בסך 80,000 ¤ למשך 3 שנים.

כב' השופט ח. ארמון מביה"ד האזורי לעבודה בנצרת הרשיע את חב' הבניה עד רם, בניה ופיתוח בע"מ ואת מנהל העבודה באתר הבניה אחמד חסן, בעבירות על פקודת הבטיחות בעבודה וגזר עליהם קנס כספי בסך 60,000 ש"ח עם חתימה על התחיבות לאי ביצוע עבירות בטיחות במשך 3 שנים בסכום של 40,000 ש"ח לכל אחד מהנאשמים.

בכתב האישום, אשר הוגש ע"י עו"ד רחל בורנשטיין ממשרד התמ"ת, מחוז חיפה והצפון, עולה, כי במהלך בניית בית ספר "אולפנת אמית" בצפת בשנת 2005 ארעה תאונת עבודה שבה נפצעו שני פועלי בניין.

לשם יציקת קיר מגן בסמוך למבנה ביה"ס הוקמה מערכת טפסנות בלתי יציבה שלא נבדקה כדין בניגוד לפקודת הבטיחות (נוסח חדש) התשל"י - 1970. מערכת הטפסנות קרסה, והפועלים אשר עסקו אותה עת ביציקת הבטון, נפלו ממנה ונפגעו.

בית הדין בגזר דינו קבע, כי "חלק מהעבירות שבהן הורשעו הנאשמים הן עבירות חמורות שעבירה עליהן עלולה לסכן חיי אדם ואכן חייהם של שני הפצועים היו בסכנה".

 

מקור: משרד התמ"ת.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע