כניסה הרשמה צור קשר

20 שנה לפעילות מרכז המידע

 

עודכן ב:12/07/2009

 

מזה 20 שנה משרת מרכז המידע של המוסד לבטיחות ולגיהות את קהילת העוסקים בבטיחות ובבריאות בעבודה. מרכז המידע נותן מענה מקצועי הולם לפניות של גופים שונים במגוון תחומי התעשייה ולסוגיות אחרות הטורדות את הציבור. במהלך השנים זכה מרכז המידע להערכה רבה בארץ ובעולם בקרב העוסקים והמתעניינים בבטיחות ובמניעת מחלות מקצוע בתעסוקה.

מה שהחל בתכנית צנועה של כ-60 שאילתות בשנה התפתח למענה על כ- 6,000 שאילתות בשנה. נכון להיום, אמצע שנת 2009, ענינו ליותר מ-45,000 שאילתות בכתב ולמספר דומה של שאילתות בטלפון ובעל-פה. במילים אחרות: ב-20 שנות קיומו של מרכז המידע ענינו לכ-80,000 פניות.

חוברות תפוצה
דפי התפוצה של מרכז המידע מוכרים לאנשי בטיחות וגיהות רבים.
מרכז המידע מפרסם כיום "דפי תפוצה" במתכונת של חוברות בתחומים מקצועיים מגוונים. לדוגמה: עבודה בגובה (סולמות); מלגזות; הגורם האנושי בעבודה; שינוע וטיפול בחומרים מסוכנים ועוד. עד היום פורסמו 164 דפי תפוצה כאלו.

מבט לעתיד
צרכן המידע הופך, ככל שחולף הזמן, למתוחכם ותובעני יותר. כדי לענות על הצרכים המשתנים נדרשים לימוד והתעדכנות בלתי פוסקים. מרכז המידע אינו קופא על שמריו אלא שוקד בהתמדה על פיתוח תכני מידע ומגבש צורות עדכניות לאופן הגשת המידע, תוך שמירה על מהימנות מקצועית.

הערכה בקרב גורמים בין לאומיים
במלאת 20 שנה פעילות במרכז המידע של המוסד לבטיחות ולגיהות קיבלנו ברכות והערכה רבה מאת גורמים בין לאומיים בעולם הבטיחות, בין היתר מד"ר יוקה טקלה, מנהל הסוכנות היארופית לבטיחות ולבריאות העובד, אשר שלח לנו ברכה חמה:
"Wish you all the very best for your work to the benefit of the OSH community in Israel and worldwide."
"I extend my warmest congratulations to the Israel Institute for Occupational Safety and Hygiene on its 20th anniversary and hope that it continues to be a prominent player in the global occupational safety and health community."

בנוסף, תיעוד של פעילות מרכז המידע לאורך 20 שנה פורסם בשפה האנגלית באתר ידוע בקהילת הבטיחות הבינלאומית:   http://www.sheilapantry.com/cis/cis200906.html

 

מקור: מרכז המידע לשרותכם.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע