כניסה הרשמה צור קשר

פנים חדשות לאתר האינטרנט שלנו

 

עודכן ב:28/06/2009

 

אלפי אנשי בטיחות בארץ שנכנסים באופן שגרתי לאתר האינטרנט של המוסד לבטיחות ולגיהות היו רגילים זה זמן רב לעמוד הבית שלו ולסגנון האחיד של העמודים הפנימיים. במשך שנים הוא שימש היטב את צרכיהם, הציג חדשות ועדכונים ואפשר גישה לדפים פנימיים ולמידע הרב האצור בו. אבל זמן עבר, ועמוד הבית הישן עדיין היה טוב - אך לא מספיק טוב:
  • מספר המדורים,המשאבים והפונקציות באתר הלך והתרבה - וכתוצאה מכך עמוד הבית הפך לעמוס וצפוף;
  • המשתמשים הקבועים של האתר, אשר כבר רכשו ניסיון גלישה והתרגלו למבנהו של עמוד הבית, בדרך כלל לא נתקלו בבעיות ניווט ואתור - אך לא כן המשתמשים הפחות מנוסים, וביניהם קבוצה גדולה של "משתמשים מזדמנים", שמגיעים לאתר שלנו דרך מערכות חיפוש כמו Google.
  • לאחרונה המוסד לבטיחות ולגיהות עשה שינוי גורף במיתוגו, כולל סמל חדש וצבעוניות חדשה. אתר האינטרנט, שמהווה את נוכחותו של המוסד בחלל הווירטואלי, חייב להראות בהתאם לסגנון המוסדי החדש.
מסיבות אלו ולשם החידוש והרענון, החלטנו לשדרג את עמוד הבית על מנת להפוך אותו ליותר פשוט, ידידותי ויעיל בשימוש. לקחנו בחשבון כל מיני שיקולים, בחנו חלופות רבות, השתמשנו בכללים המקובלים היום של הנדסת אנוש ושימושיות האתרים, התייעצנו עם אנשים חכמים - כולל עובדי המוסד וממונים על הבטיחות - והנה לפניכם עמוד הבית החדש. , שינוי זה הביא בעקבותיו, כמובן, שינוים נוספים רבים באתר, שלא כולם הושלמו עדיין..בין החידושים והשינויים הבולטים ביותר ניתן למנות:
  • המטלות העיקריות של המוסד והשירותים שהוא מספק - הדרכת בטיחות, קידום בטיחות ובריאות במקומות עבודה, והפקת/הפצת מידע בטיחותי - מוצגים ומפורטים באזור הכי מרכזי של עמוד הבית;
  • חדשות בטיחות ועדכוני האתר מוצגים באזור משולב, באמצעות כותרות נעות (מבנה דמוי כרטיסיות);
  • נפתח אתר משנה של מרכז המידע, המכיל באותו דף את טופס השאילתא, פרטי התקשרות, תשובות השבוע ופרסומי המרכז;
  • נפתח מדור "למידת בטיחות online", הכולל קורסים מקוונים, לומדות, מצגות, סרטים ואמצעים אחרים ללמידת בטיחות דרך האינטרנט;
  • נפתח מדור מאוחד "אתרי בטיחות", אשר מכיל תכנים שהיו מפוצלים קודם בין 3 מדורים;
  • נפתח מדור חדש "אירועי בטיחות", בו יתפרסם מידע על כינוסים, תערוכות וכד'.
  • מספריית האתר, המכילה 1800 פרסומים מקצועיים, ניתן להגיע גם למאגרים הנוספים שיש באתר (כגון מאגר תמונות, קטלוג הזמנת פרסומים, טפסים ועוד).
אנו תקווה כי השינויים שנעשו ימצאו חן בעיניכם ויעזרו לכם, המשתמשים שלנו, ליהנות באופן מקיף ויעיל מן המשאבים והאפשרויות שהמוסד לבטיחות ולגיהות מעמיד לשירותכם באינטרנט.

צוות האתר לשרותכם תמיד: internet@osh.org.il

 

 

מקור: מיכאל שריסקי, מנהל יחידת האינטרנט, המוסד לבטיחות ולגיהות .

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע