כניסה הרשמה צור קשר

שלוש תאונות עבודה משעות הבוקר

 

עודכן ב:05/04/2009

 

תאונת עבודה קשה בצור שלום
פועל כבן 56, ככל הנראה פלשתיני השוהה בישראל בניגוד לחוק, שעסק בריתוך ברזלים באתר בניה בישוב צור שלום, איבד את שיווי משקלו, נפל על קורת ברזל ונפגע בראשו. בהמשך פונה הפצוע על ידי מד"א לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה. המשטרה ואגף הפיקוח על העבודה במשרד התמ"ת פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

התפוצצות צנור משאבת בטון בקריית אונו
שני בני אדם נפצעו, אחד באורח בינוני ואחר באורח קל, בהתפוצצות צינור של משאבת בטון באתר בנייה בברחוב בלפור בקריית אונו. צוותים של מד"א ירקון שהוזעקו למקום טיפלו בשניים ופינו אותם לבית חולים שיבא בתל-השומר.

כבאים חילצו אדם שנקלע למצוקה על גג מפעל
צוותי כיבוי חילצו הבוקר אדם שחש ברע על גג מפעל באזור התעשייה ביוקנעם. צוותי מד"א 'גלבוע' העניקו לנפגע סיוע רפואי והוא חולץ באמצעות אלונקה וחבלים מגג המבנה ופונה לבית חולים. מצבו טוב.

ביום חמישי עובד בבית דפוס ביבנה נפצע קשה
גליל נייר נפל על ראשו של עובד בבית דפוס בן 47. כתוצאה מהפגיעה נפער חתך עמוק בראשו והוא איבד את הכרתו.
התאונה קרתה בצהרים ביום ה', 02.04.09, כאשר האיש עבד על מלגזה במחסן, כשלפתע נפל עליו גליל נייר במשקל של 40 קילו, אשר השתחרר מסיבה לא ידועה מאחד מהמדפים העליונים ונחת על ראשו. האיש נפצע אנושות.
הפרמדיק שהגיע ממד''א מצא את האיש חסר הכרה אבל נושם. הוא יצב את מצבו ואחר כך פינה אותו בדחיפות לבית החולים תל השומר. בבית החולים ''תל השומר'' נאלצו הרופאים לבצע ניתוח חרום בכדי להציל את חייו. נכון ליום הפרסום (יום ה') מצבו מוגדר כיציב, אבל הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה.

 

 

מקור:ynet, PNNS, HNN, LOCAL
.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.06.2024

 

שאלה:

האם מנהל עבודה בבנייה חייב להיות נוכח כל הזמן באתר?

 

התשובה:

הדרישה לחובת נוכחות של מנהל עבודה באתר נדרשת בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בניה), 1988. תקנות 2-5 מפרטות את הדרישות למינוי מנהל עבודה בבנייה וחובת נוכחותו.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע