כניסה הרשמה צור קשר

מועצת המוסד לבטיחות ולגיהות התכנסה לישיבתה האחרונה לשנת 2008

 

עודכן ב:29/12/2008

 

הישיבה התקיימה במגדלי הים התיכון בבת ים ועל סדר יום המועצה עמדו דיווח על סיכום פעילות שנת העבודה 2008, דיונים לאישור תכנית העבודה לשנת 2009 ודיון בהצעת תקנות בטיחות בעבודה-ניטור ביולוגי וניטור סביבתי של עובדים בגורמים מזיקים.

הישיבה נפתחה בהדלקת נרות חנוכה על ידי מר יהודה טפירו - חבר המועצה ומר עזרא נהר-צדק מהמוסד. מר זאב פוטרמן - חבר המועצה ומר חיים אליהו - מנהל המוסד לבטיחות ולגיהות הציגו סיכום שנתי של פעילות המוסד ואת עיקרי תכנית העבודה והתקציב לשנת 2009.

דר' אשר פרדו הציג את תכנית ההקמה והפעילות המחקרית המתוכננת של מחלקת המחקר שתוקם בתחילת השנה הבאה כמו גם את היעדים והחזון של המחלקה החדשה. מר נחום טיר הציג בפני חברי המועצה את עיקרי הפעילות של תחום פרויקטים ופיתוח תשתיות ואת התכניות לשנה הבאה. בנוסף הציג מר נחום טיר את עיקרי הנתונים של סקר משוב של כנס המוסד שנערך בספטמבר 20008. מר אריאל ארצי מ"איגוד היעל" הציג את נתוני סקר המשוב על פעילות המוסד במפעלים, ארגונים ובתי מלאכה קטנים ובאתרים חקלאיים.

בתום הצגת הנושאים נערך דיון ואושרה תכנית העבודה והתקציב לשנת 2009.

את הצעת התקנות החדשות לניטור ביולוגי וניטור סביבתי הציגו גב' ורדה אדוארדס, סגנית מפקח עבודה ראשי במשרד התמ"ת ודר' לובה פושנוי, מפקחת רפואית ראשית במשרד התמ"ת. בתום דיון הועברו ההצעות להשלמות ולדיון נוסף.

 

מקור:אנדרי מטיאס, מנהל תחום הסברה, פרסום והוצאה לאור, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע