כניסה הרשמה צור קשר

הרצליה: אדם נהרג בקריסת קיר בטון

 

עודכן ב:23/11/2008

 

גבר בן 60 נהרג אתמול ואדם נוסף בן 30 נפצע באורח קל עד בינוני בגפיו בתאונת עבודה באתר לפינוי פסולת בניין בהרצליה. זאת לאחר שקיר בטון קרס על השניים בעת שעבדו באתר, הממוקם ליד מחלף הסירה, הסמוך לקניון שבעת הכוכבים בעיר.

אתמול (22.11.08) בשעות הצהריים הגיע מנהל עבודה יחד עם אשתו למקום. הוא יצא לסיור עם אחד העובדים. כשהשניים הלכו ליד חומה העשויה מקוביות בטון - שאורכן כ-2.5 מטר כל אחת - התמוטטה אחת הקוביות ופגעה בשניים.

צוותים של מד"א מתחנת ירקון אשר הגיעו לזירת האירוע העניקו טיפול רפואי ראשוני לבן ה-60, אשר תחילה נפצע אנושות, אולם זמן קצר לאחר מכן נאלצו לקבוע את מותו. את הפצוע השני פינו הצוותים לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בתל אביב.

צוותי כיבוי שהגיעו למקום ערכו סריקות, על-מנת לבדוק האם יש נפגעים נוספים במקום. אך לאחר שעובדים במקום אמרו שהשניים היו לבדם - הופסקו הסריקות. אשתו של ההרוג, שהמתינה לו במקום, הבחינה באירוע. היא לקתה בהלם כשהבינה כי בעלה נהרג. 

עדיין לא ברור מדוע החומה קרסה, וההערכה היא כי קוביות הבטון היו מונחות על שכבת עפר שהתערערה, ובגלל גודלן הן נטו ונפלו מטה. משטרת גלילות פתחה בחקירת נסיבות התאונה ולמקום הוזעקו גם חוקרי תאונות העבודה של משרד התמ"ת.

 

מקור:ynet, nrg
.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע