כניסה הרשמה צור קשר

הכנות לביצוע קורס הכנת תכנית לניהול הבטיחות ע"פ התקנה החדשה

 

עודכן ב:11/04/2013

 

במהלך חודש מרץ התקיים קורס "פיילוט" לקורס הכנת תכנית לניהול הבטיחות (בסמינר אפעל). בקורס השתתפו 25 ממונים על הבטיחות ממפעלים שונים, מרצים שאושרו ללמד בקורס הנ"ל וצוות היגוי הבוחן את מהלך הקורס, אשר תרמו את חלקם במשוב וחוות דעת על התנהלות הקורס.

לאחר סיום הקורס, נעשו שינויים בתכנית הלימודים בקורס בהתאם למשובים של הממונים על הבטיחות שהשתתפו בקורס ובהתאם לחוות דעתם של המרצים וצוות ההיגוי שנכח בקורס. כמו כן נערכו פגישות עבודה בין צוות ההיגוי לבין צוות ממינהל הבטיחות, אשר במהלכן נקבעו שינויים שיש לעשות בתכנית ועזרי הלימוד של הקורס. השינויים הדרושים בוצעו בתכנית הלימודים של הקורס וכמו כן, הצעה לתכנית מעודכנת הוגשה לאחרונה שוב לבדיקה ע"י מינהל הבטיחות אשר בודק בימים אלה את ההצעה וכן מתארגן להוצאת נוהל שיסדיר את הדרישות הכוללות לקיום הקורס.

עם קבלת האישור הסופי (ממנהל הבטיחות) של תכנית הלימודים לקורס, ניידע את כל הנרשמים לגבי מועדים סופיים לביצוע הקורס.

מועדי הפתיחה של הקורסים יהיו בהתאם לחוברת הירוקה - ימי ההשתלמות לממונים על הבטיחות לשנת 2013. (למעט הקורסים של אפריל שנדחו למאי ובכפוף לקבלת האישור ממנהל הבטיחות) - הנרשמים לקורסים אלה קיבלו הודעה בהתאם.

בהזדמנות זו ברצוננו להודות לממונים על הבטיחות, המחכים בסבלנות לפתיחת הקורסים הנ"ל וכמו כן על התרומה של המרצים ומשתתפי קורס הפיילוט אשר תרמו את חלקם בנושא שיפור התכנית.

מקור:
אגף ההכשרה וההדרכה המוסד לבטיחות וגהות        

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 07.07.2024

 

שאלה:

מהי ההסמכה הנדרשת למפעיל עגורן גשר עילי בעל עומס עבודה בטוח - מתחת ל- 1000 ק"ג?

 

התשובה:

תקנות הבטיחות בעבודה (עגורנאים, מפעילי מכונות הרמה אחרות ואתתים), -1992, מסווגת את סוגי העגורנים ומנחות לגבי אופן ההסמכה של מפעיליהם.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע