כניסה הרשמה צור קשר

ביקור קורס ממונים מחזור 232 במסוף האשל

 

עודכן ב:17/03/2013

 

בתאריך 6.3.2013 ערכו חניכי קורס ממונים על הבטיחות בעבודה מחזור 232 סיור במסוף האשל-שמוליק וכן במתקן אפרת. הביקור החל בסקירה רחבה של מר אזולאי שמעון – ראש אגף הבטיחות ומנהל הקמ"ד בנושא החברה ברמת הארצית וברמה האזורית בהמשך נתנה סקירה ע"י ממונה הבטיחות מחוז דרום של חברת תש"ן מר שמואל כרמל בנושא ניהול הבטיחות שכלל סיור במסוף האשל-שמוליק, תוך כדי הסיור מר שמואל כרמל הסב את תשומת לב החניכים לכל דגשי הבטיחות והציג את תפיסת עולמו הרחב בנושאי הבטיחות השונים שניתן היה ללמוד ממנו תוך כדי הסיור שהותיר רושם רב בעיני כל החניכים. 

חברת תשתיות נפט ואנרגיה בע"מ (תש"ן) היא חברת התשתית הלאומית מטרתה לספק צרכי משק האנרגיה בישראל בכל הנוגע לשירותי תשתית ולתרום לחוזקה ולחוסנה הביטחוני והכלכלי של המדינה, תש"ן חולשת על קשת רחבה של תחומים במשק הדלק: שירותי נמל לייבוא ולייצוא, אחסון, הולכה ואספקה של דלקים בעיקר של תזקיקים, לכל רחבי הארץ, טיפול במוצרי דלק גולמי ובתזקיקים וניפוק למכליות כביש. חברת קו מוצרי דלק בע"מ (קמ"ד), הנמצאת בבעלותה המלאה של חברת תש"ן, עוסקת בתכנון, בהקמה ובתחזוקה של מערכות להולכת תזקיקים. 

לחברה הוענקו שישה תקני איכות:

  • ת"י ISO 9001.  
  • ת"י ISO 14001.
  • ת"י ISO 27001.
  • ת"י OHSAS 18001.
  • ת"י 9301 ותקן ILO.

חניכי הקורס הביעו את שביעות רצונם מהסיור המקצועי ואף שבחו את מר שמעון אזולאי שהוא בוגר קורס ממונים של המוסד לבטיחות במחוז דרום לפני מס'' שנים על אופן הצגת הארגון ואת מר שמואל כרמל על הסיור המקצועי והמרתק. המוסד לבטיחות ולגיהות מחוז דרום בקשרי עבודה הדוקים ופוריים עם חברת תש"ן בכלל והן עם חברת תש"ן דרום בפרט. חברת תש"ן משתתפת באופן סדיר בתחרויות הבטיחות שהמוסד מארגן ואף זכו במקום הראשון באיזור הדרום בתחרות "פרס יוספטל".

 

מקור:
שמואל ביתן, מדריך בטיחות בתעשייה מחוז דרום, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.06.2024

 

שאלה:

האם מנהל עבודה בבנייה חייב להיות נוכח כל הזמן באתר?

 

התשובה:

הדרישה לחובת נוכחות של מנהל עבודה באתר נדרשת בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בניה), 1988. תקנות 2-5 מפרטות את הדרישות למינוי מנהל עבודה בבנייה וחובת נוכחותו.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע