כניסה הרשמה צור קשר

מנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות ביקר במרכז התעסוקה של עמותת שק"ל

 

עודכן ב:12/03/2013

 

בתאריך 21 בינואר 2013 התקיים ביקור של מנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות מר דניאל חדד, יחד עם מנהל מחוז השפלה אלכס גרצמן וצוות מדריכי המחוז: שמחה מיליניצקי וצביקה שוורץ בעמותת שק"ל במרכז התעסוקה באזור התעשייה תלפיות בירושלים. הביקור נערך כחלק משיתוף הפעולה הפורה והרצוף בין המוסד לבטיחות ולגיהות לבין מרכז התעסוקה של עמותת שק"ל. בביקור השתתפו מנכ"לית עמותת שק"ל קלרה פלדמן, מנהלת מרכז התעסוקה יעל פישביין, הממונה על הבטיחות של מרכז התעסוקה שלומי איליה, מנהל התחזוקה משה פולק, וחיים ידגר מתנדב ויועץ בנושא בטיחות במרכז התעסוקה.

 קלרה פלדמן מנכ"לית עמותת שק"ל הציגה את פעילות המרכז למען האנשים המוגבלים ושילובם בחברה. היא הציגה את מרכז התעסוקה שנבנה כמפעל נורמטיבי, ולאו דווקא לבעלי מוגבלויות, וזאת על מנת להכשיר את המוגבלים לעבודה נורמטיבית, כאשר המטרה הסופית היא תעסוקה בשוק החופשי. היא ציינה את שיתוף הפעולה עם המוסד לבטיחות ולגיהות כשגריר של העמותה, שיקדם את המודעות לנושא המוגבלים בציבור ובחברה. יעל פישביין מנהלת מרכז התעסוקה ציינה את שיתוף הפעולה המצוין שיש לה עם מנהל מחוז ההשפלה, להגברת הבטיחות והגיהות במרכז התעסוקה.

שלומי איליה, הממונה על הבטיחות, עמד על החשיבות בה רואה ההנהלה את נושא הבטיחות והגיהות במרכז התעסוקה, כולל השקעה לשיפור מתמיד של נושאים אלה.

התקיים סיור במפעל התעסוקה שכלל את המחלקות השונות ואת החנות בה נמכרים המוצרים המיוצרים במקום. דניאל חדד מנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות הביע את הערכתו והתרשמותו מהפעילות המבורכת ואת חשיבות הפעילות המתבצעת בעמותה בעזרה למשפחות המוגבלים במרכז התעסוקה ולשילובם בחברה ובמעגל העבודה, והפעילות להגברת הסיוע ההדדי בחברה.

המפגש היה פורה ומעניין, עם תקווה להמשך פעילות משותפת עניפה וטובה של שני הגופים.

מימין: חיים ידגר, אלכס גרצמן, דניאל חדד, ענת דוידיאן, איילת פישביין, קלרה פלדמן, שמחה מילניצקי, שלומי אליה. מנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות דניאל חדד, ואיילת פישביין

 מקור:
שמחה מילניצקי, מדריך בטיחות בתעשייה מחוז ירושלים, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.06.2024

 

שאלה:

האם מנהל עבודה בבנייה חייב להיות נוכח כל הזמן באתר?

 

התשובה:

הדרישה לחובת נוכחות של מנהל עבודה באתר נדרשת בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בניה), 1988. תקנות 2-5 מפרטות את הדרישות למינוי מנהל עבודה בבנייה וחובת נוכחותו.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע