כניסה הרשמה צור קשר

חברי משלחת המוסד לבטיחות ולגיהות משתתפים בכנס בינלאומי בדרזדן

 

עודכן ב:07/02/2013

 

חברי משלחת המוסד לבטיחות ולגיהות, דניאל חדד - מנכ"ל, ליבי קוסקס - מנהלת דסק חו"ל, יקי אלעד - מנהל יחידת האינטרנט, אסף כהן - מדריך מחוז צפון, מוטי קנסק - מדריך מחוז מרכז, משתתפים היום בכנס הבינלאומי השלישי לתכנון הבריאות והבטיחות התעסוקתיים המתקיים בדרזדן, גרמניה.

 

נושא מרכזי של הכנס: רישות קשרים ככוח מניע לתרבות של בטיחות ובריאות בעבודה. מטרת הכנס הבינלאומי השלישי לתכנון היא לאמץ את רישות הקשרים של בעלי עניין ממדינות שונות ומתחומי מדיניות שונים על מנת לקדם את הפיתוח של תרבות בטיחות. הכנס נועד גם ליצירת מערכות יחסים אישיים ומקצועיים עם גורמים שבמהלך עבודת היום-יום לא נוטים לעבוד יחד באופן ישיר אך עוסקים בתחומים דומים ומתמודדים עם בעיות זהות.

 

בכנס שלושה נושאי דיון מועדפים לאירוע של השנה:

·         תאונות /פרויקט הבטיחות בדרכים Vision Zero.

·         בריאות ורווחה בעבודה.

·         גיוון.

 

רב בעלי העניין המוזמנים מעורבים בתחומי המדיניות הבאים:

·         עבודה / המגזר העסקי.

·         בריאות הציבור.

·         מידע וחינוך.

 

כנס התכנון הבינלאומי השלישי הנו צעד הכנה חשוב בדרך לקונגרס העולמי העשרים על בטיחות ובריאות בעבודה – פורום גלובלי לבטיחות, שאמור להתקיים ב- 24-27 לאוגוסט 2014, בפרנקפורט, גרמניה.

 

המארגנים

הכנס מאורגן על ידי ה- DGUV - הביטוח הלאומי הגרמני לתאונות – בשיתוף עם ארגון הבריאות העולמי (WHO), ארגון העבודה הבינלאומי (ILO), איגוד הביטוח הלאומי הבינלאומי (ISSA), המינהל האירופי לבטיחות ובריאות בעבודה (OSHA-EU), האיגוד הבינלאומי לפיקוח על העבודה (IALI), המועצה הבינלאומית לבריאות תעסוקתית (ICOH) ואיגוד הבינלאומי לגיהות תעסוקתית (IOHA).

 

חברי משלחת המוסד לבטיחות ולגיהות (מימין לשמאל) ליבי קוסקס, דניאל חדד - מנכ"ל, מוטי קנסק - מדריך מחוז מרכז, אסף כהן - מדריך מחוז צפון, יקי אלעד - מנהל יחידת האינטרנט ליבי קוסקס, ודניאל חדד בפגישה עם מנכ"ל משרד העבודה הסינגפורי
   

 

לדוח הסיכום המלא של ביקור המשלחת 

 

מקור:
מרכז מידע ואינטרנט, המוסד לבטיחות ולגיהות
 

 

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.06.2024

 

שאלה:

האם מנהל עבודה בבנייה חייב להיות נוכח כל הזמן באתר?

 

התשובה:

הדרישה לחובת נוכחות של מנהל עבודה באתר נדרשת בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בניה), 1988. תקנות 2-5 מפרטות את הדרישות למינוי מנהל עבודה בבנייה וחובת נוכחותו.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע