כניסה הרשמה צור קשר

המוסד לבטיחות ולגיהות יוצא בקמפיין פרסום בתקשורת וברשתות החברתיות

 

עודכן ב:26/12/2012

 

המוסד לבטיחות ולגיהות יוצא, בקמפיין פרסום נרחב לעידוד הבטיחות בעבודה, כמו גם בבית. הקמפיין נעשה במסגרת החזון הניהולי החדש של המוסד לבטיחות ולגיהות, אשר ימצב את המוסד לבטיחות כמרכז ישראלי לאומי לבטיחות בתעסוקה ובמשפחה במעגל החיים השלם, בכל תחומי החיים החל מילדות ועד הגיל השלישי.

תחת הכותרת "כמו בבית כך גם בעבודה שמור על עצמך בשביל המשפחה" הפיק המוסד לבטיחות ולגיהות שני סרטוני פרסומת שונים המקשרים את הבטיחות בבית כחלק בלתי נפרד ומשפיע על הבטיחות בעבודה.

סרטון אחד מראה אב המלביש את בתו במגנים לנסיעה בגלגיליות ובמקביל הבת חובש על ראשו של האב קסדת בטיחות צהובה. מיד לאחר מכן נראה האב עובד בתוך מפעל וחבוש בקסדה. באופן דומה נראית אמא המלבישה את בנה בגלגלי הצלה, מצופים ומשקפי שחיה לפני כניסה לבריכה בעוד הילד מלביש על אמו משקפי מגן לעבודה במעבדה. הרעיון הוא שבטיחות מתחילה בבית וממשיכה גם בעבודה. כמו שחשוב לשמור על בטיחות בני המשפחה בבית כך חשוב לשמור על בטיחות ובריאות בעבודה.

קישורים לסרטונים מתוך ערוץ היוטיוב של המוסד לבטיחות ולגיהות:

סרטון 1 - סרט אמא

http://www.youtube.com/watch?v=UlOgA4o0LTk

סרטון 2 - סרט אבא

http://www.youtube.com/watch?v=s816LXZlmio

קמפיין הפרסום עולה בערב יום רביעי, 26.12.12, במקביל בערוץ 2 ו-10, וגם בערוץ 9 בתוספת כתוביות ברוסית. בנוסף, תהיה לקמפיין גם פעילות באינטרנט וברשתות החברתיות אשר תוביל לאתר נחיתה אינטרנטי בו ינתנו טיפים לבטיחות בבית ובתעסוקה. בנוסף יופקו סטיקרים שיחולקו במקומות עבודה הנושאים את המסר שמוצג בקמפיין.

מרכז המידע והאינטרנט של המוסד יעמוד לשרות הציבור במתן תשובות לשאלות בנושאי בטיחות ובריאות בבית ובעבודה.

מקור:
אנדרי מטיאס, מנהל אגף הסברה, פרסום והוצאה לאור, המוסד לבטיחות ולגיהות
יקי אלעד, מנהל יחידת האינטרנט, המוסד לבטיחות ולגיהות

 

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.06.2024

 

שאלה:

האם מנהל עבודה בבנייה חייב להיות נוכח כל הזמן באתר?

 

התשובה:

הדרישה לחובת נוכחות של מנהל עבודה באתר נדרשת בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בניה), 1988. תקנות 2-5 מפרטות את הדרישות למינוי מנהל עבודה בבנייה וחובת נוכחותו.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע