כניסה הרשמה צור קשר

מנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות ביקר באתר סולל בונה בירושלים

 

עודכן ב:16/12/2012

 

בתאריך 28.11.2012 התקיים ביקור של מנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות מר דניאל חדד וצוות הבטיחות במחוז ירושלים והשפלה באתר בנייה של סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי.

הביקור נערך באתר הבנייה "הקריה הלאומית לארכאולוגיה של ארץ ישראל" בירושלים כחלק משיתוף פעולה פורה ורציף בין המוסד לבטיחות ולגיהות ובין חברת סולל בונה שכולל ביקורי מדריכי בטיחות וגיהות באתרים השונים, ביצוע הדרכות באמצעות ניידות הבטיחות, ייעוץ בנושא גיהות, הקצאת ניידות בטיחות של המוסד לבטיחות ועוד.

מנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות מר דניאל חדד הדגיש את חשיבות הטמעת תחום הבטיחות בקרב עובדים ומנהלים כאחד ואת הצורך לפעול לשיפור מתמיד בתחום הבטיחות וההדרכה. כמו כן, בירך את צוות הבטיחות ואת צוות האתר בדבר פעילותם הפורה והחשובה לקידום תחום הבטיחות בענף הבנייה תוך עמידה בסטנדרים גבוהים, מר חדד ביקש מחברת סולל בונה להצטרף IOL ארגון העבודה הבינלאומי
.

מר בנצי משולם מנהל הבטיחות של חברת סולל בונה הציג את הפעילות הענפה והפורה של חברת סולל בונה שכוללת הדרכות עובדים, הכשרת נאמני בטיחות, עריכת ישיבות בטיחות שבועיות באתרים, בקרה וליווי ע"י ממוני בטיחות, הכשרת מהנדסים כמנהלי עבודה, ביצוע סקרי סיכונים ומפגעים ועמידה בדרישות ת"י 18001 14001. כמו כן הדגיש כי "האיכות למוצר והבטיחות ליוצר" וכי הנהלת החברה רואה בבטיחות כערך עליון שמלווה את כל הפעילויות הענפות בחברה.

מחוז ירושלים והשפלה במוסד לבטיחות ולגיהות לוקח חלק חשוב ביישום תרבות הבטיחות תוך ליווי שוטף של מנהל מחוז ירושלים מר אלכס גרצמן ומדריך הבנייה מר צביקה שוורץ. תודות לצוות שמלווה את הפרויקט באופן רציף: מר ראובן בן שמעון ממונה בטיחות, מר איתן אייזנברג מנהל הפרויקט, מר ציון דהאן מנהל העבודה ומר שטיין מהנדס ביצוע. 

בתמונה מימין לשמאל: צביקה שוורץ, בנצי משולם, דניאל חדד, אלכס גרצמן, ענת דוידיאן, ראובן בן שמעון

 

מקור:
אלכס גרצמן, מנהל מחוז ירושלים, המוסד לבטיחות ולגיהות.  

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.06.2024

 

שאלה:

האם מנהל עבודה בבנייה חייב להיות נוכח כל הזמן באתר?

 

התשובה:

הדרישה לחובת נוכחות של מנהל עבודה באתר נדרשת בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בניה), 1988. תקנות 2-5 מפרטות את הדרישות למינוי מנהל עבודה בבנייה וחובת נוכחותו.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע