כניסה הרשמה צור קשר

תערוכה בינלאומית בפריס 2008 Expoprotection

 

עודכן ב:08/04/2008

 

אחת לשנתיים תערוכת Expoprotection עורכת את המפגש החשוב ביותר עבור אנשי המקצוע, מקבלי ההחלטות ו"קנייני הפתרונות" בתחום הבטיחות והגהות במקומות עבודה.
השנה, תערוכת 2008 Expoprotection תתקיים בפריס בתאריכים 4 עד 7 בנובמבר

מידע מקיף על התערוכה נמצא באתר www.expoprotection.com.

בשנת 2006 הגיעו לתערוכה 24,199 מבקרים מ-96 מדינות שונות ולמעלה מ-300 עיתונאים צרפתים וזרים. עם שטח תצוגה של 26,500 מ"ר של ביתנים, תערוכת Expoprotection קידמה את פניהם של 873 מציגים מ-35 מדינות.

הענפים העיקריים אשר יוצגו בתערוכה:

בטיחות וגיהות בעבודה
הענף החשוב ביותר לנוכח שטח התערוכה שעליו הוא מתפרש. ענף הבטיחות והגיהות בעבודה כולל את כל סוגי ההגנה מפני תאונות עבודה ומחלות: ציוד הגנה אישי, ארגונומיה, הרמה ונשיאה, הגנה על קבוצות אנשים, שיטות מעקב וניתוח, הצלה והחייאה.

הגנה על מבנים ורכוש
ענף זה מייצג את כל השיטות האלקטרוניות והאמצעים שנועדו להגן על רכוש ואנשים מפני פריצות, גניבות ותקיפות: טלוויזיה במעגל סגור, אזעקות, מנעולים, ציוד משוריין, שטחים מוגנים, מערכות הגנה בשלט רחוק, בדיקה בנקודות מעבר, בטיחות מלאה וכד'.

הגנה מפני אש
מתחם זה מיועד כולו לדרכי ההגנה מפני אש. ניתן יהיה למצוא את כל האמצעים האלקטרוניים, המכאניים והכימיים לאיתור מוקדי אש ולכיבוי שריפת, ציוד לכיבוי אש, שיטות בנייה למניעת התפשטות האש (דלתות הגנה, יציאות חירום וכד') לצד ציוד לעזרה ראשונה.

השנה נוספו לתערוכה שני מתחמים חדשים : מתחם סיכונים טכנולוגיים - תוצאה של התערבות האדם - אשר יסקור את המרכיבים העיקריים של בעיות סביבת האדם, ומתחם סיכונים טבעיים - תוצאה של אירועים טבעיים כגון שיטפונות, רעידות אדמה, ועוד.




 

 

מקור:פרומוסלון ישראל (ע"ר)
לפרטים נוספים ניתן לפנות
promosal@mail.netvision.net.il
טל' 03-5442816.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 09.10.2024

 

שאלה:

האם נדרש התקן למניעת עלייה/טיפוס על סולם קבוע - סולמות קבועים?

 

התשובה:

הדרישות להתקנה ושימוש בסולמות קבועים מופיעות בתחיקה שלהלן:

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע