כניסה הרשמה צור קשר

חומר מסוכן דלף במחסן בנתב"ג

 

עודכן ב:10/06/2012

 

חמישה מכלים עם חומר בשם אקרילאמיד נבקעו והחלו לדלוף במחסן חברת ממ"ן בשדה התעופה, כשבע שעות לאחר שנפרקו ממטוס מטען של חברת "אל על". צוותי כיבוי מפתח תקווה פועלים באזור. גבר בן 65 פונה לשיבא בשל צריבה קלה בעיניו.

נוהל חומרים מסוכנים הופעל אמש (שבת) במחסני ממ"ן בנתב"ג לאחר שחמישה מכלים ובהם כאלף ליטרים של חומר רעיל דלפו כשבע שעות לאחר פריקתם ממטוס מטען של חברת אל על בנמל התעופה בן גוריון. כך נודע ל-ynet. ממד"א נמסר שגבר בן 65 פונה במצב קל עם צריבה בעיניו למרכז הרפואי שיבא בתל השומר. מנכ"ל רשות שדות התעופה, יעקב גנות, הגיע למקום והורה לכל הגורמים לא להטיס את החומר עד לבדיקת נסיבות האירוע.

המכלים הורדו מהמטוס ואוכסנו על פי הנהלים במחסני חברת ממ"ן (מסופי מטען וניטול). תגובה כימית שטיבה אינו ברור לעת עתה הובילה לבקיעת המכלים ולדליפת החומר, בשם אקרילאמיד. האזור פונה וצוותים מתחנת הכיבוי פתח תקווה, שמתמחים בחומרים מסוכנים, החלו לטפל בחומר המסוכן לאחר שלבשו ציוד מגן. הכבאים ניסו למנוע דליפה ממכלים נוספים. בסך הכול הורדו מהמטוס 10 מכלים של החומר. 

לכתבה המלאה

לאינפורמציה נוספת בנושא חומרים מסוכנים

 

מקור:
אתר YNET

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.06.2024

 

שאלה:

האם מנהל עבודה בבנייה חייב להיות נוכח כל הזמן באתר?

 

התשובה:

הדרישה לחובת נוכחות של מנהל עבודה באתר נדרשת בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בניה), 1988. תקנות 2-5 מפרטות את הדרישות למינוי מנהל עבודה בבנייה וחובת נוכחותו.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע