כניסה הרשמה צור קשר

קורס נאמני בטיחות לעובדי יחידות חו"ל במשרד החוץ

 

עודכן ב:30/05/2012

 

בחודש מאי 2012 נערך קורס נאמני בטיחות לעובדי יחידות חו"ל במשרד החוץ. מדיניות המשרד היא לקיים את חקיקה ישראלית בנושאי בטיחות, גיהות ובריאות העובדים בכל יחידות הקצה.

הקורס הוקם והועבר על ידי מחוז ירושלים של המוסד לבטיחות וגיהות בשיתוף עם ממונה בטיחות ומנהל מחלקת פרוייקטים ואמצעים מיוחדים של משרד החוץ. נושאי הלימוד הותאמו לצורכי המשרד , חניכים קיבלו מגוון רחב של הרצאות ע"י מרצים בכירים וחומר עזר לכל נושא. בנוסף החניכים קבלו כלי עזר לצורך ניהול עצמאי של נושאי בטיחות בכל יחידות בהן יעבדו.

החניכים ציינו לטובה את הרמה המקצועית של מרצים ומארגני הקורס. בשיחת סיכות הביעו הערכה רבה והמלצה לקיים את הקורס לעובדי המשרד באופן שוטף. כל החניכים עברו בהצלחה את מבחן המסכם וקיבלו תעודות " נאמן בטיחות". ניתן לציין לשבח את רמת השכלה וידע רחב של החניכים, רמת ארגון , משמעת ושיתוף פעולה מצד כל הנוגעים בדבר מטעם משרד החוץ והמוסד לבטיחות ולגיהות. בהמשך לשיתוף פעולה הפורה בין משרד החוץ לבין המוסד לבטיחות וגיהות יוזם פרוייקט לבניית מערכת ממוחשבת ללמידה מרחוק.

מקור:
גרצמן אלכס, מנהל מחוז ירושלים והשפלה, המוסד לבטיחות וגיהות

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.06.2024

 

שאלה:

האם מנהל עבודה בבנייה חייב להיות נוכח כל הזמן באתר?

 

התשובה:

הדרישה לחובת נוכחות של מנהל עבודה באתר נדרשת בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בניה), 1988. תקנות 2-5 מפרטות את הדרישות למינוי מנהל עבודה בבנייה וחובת נוכחותו.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע