כניסה הרשמה צור קשר

כנס בטיחות בחקלאות לחקלאים באזור מועצה אזורית אשכול (עוטף עזה)

 

עודכן ב:26/02/2012

 

בתאריך 23/2/12 נערך כנס בטיחות בחקלאות לחקלאים של אזור מ.א. אשכול (עוטף עזה) בהשתתפות של כ 80 חקלאים מהאזור מהמגזר המושבי והקיבוצי.

הכנס היה מאורגן על ידי ליאור קטרי רכז ועדה חקלאית אשכול וביוזמת אגף הפיקוח על העבודה במנהל הבטיחות והבריאות באזור הדרום כהקדמה למבצע ביקורים במשקים החקלאים להגברת מודעות בבטיחות ובבריאות עובדי חקלאות, הביקורים יערכו בחודשים הבאים.

מר אלי אלון, מזכיר המועצה, קיבל את משתתפי הכנס בדברי ברכה, סגן מפקח עבודה אזורי מר יבגני ספיבק ציין חשיבות הדרכת עובדים ומסירת מידע, נציגת משרד הגנת הסביבה גב'' מיכל וולוקיטה, הדגיש את הנושא הסביבתי בחקלאות, מפקח חקלאות ארצי,
מר יאיר גולשמיד הסביר מטרות המבצע ומדריך בטיחות בחקלאות, מיכאל צרטק מהמוסד לבטיחות וגהות, הסביר סיכונים מכנים בחקלאות ואת הפעילות של ניידת בטיחות בחקלאות.

הכנס היה מוצלח בכמות המשתתפים ובפגישה של מפקחים עם החקלאים, החקלאים שיתפו את מארגני הכנס בבעיות בטיחותיות בהן נתקלים בעבודה שוטפת.


מקור : מיכאל צרטק - 
         מדריך חקלאות מחוז באר שבע והדרום. 

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 07.07.2024

 

שאלה:

מהי ההסמכה הנדרשת למפעיל עגורן גשר עילי בעל עומס עבודה בטוח - מתחת ל- 1000 ק"ג?

 

התשובה:

תקנות הבטיחות בעבודה (עגורנאים, מפעילי מכונות הרמה אחרות ואתתים), -1992, מסווגת את סוגי העגורנים ומנחות לגבי אופן ההסמכה של מפעיליהם.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע