כניסה הרשמה צור קשר

ביקור צוות המנהלי של המוסד לבטיחות ולגיהות בחברת תש"ן (תשתיות נפט)

 

עודכן ב:28/11/2010

 

מנהל המוסד מר חיים אליהו וסגן המנהל מר ישראל שרייבמן, יחד עם צוות מנהלי המחוזות והאגפים של המוסד, מלווים בחבר מינהלת המוסד ד"ר ישראל ברזילי, ערכו סיור מקצועי במתקן "אפרת" של חברת תש"ן (תשתיות נפט). חברת תש"ן עוסקת בפריקה, אחסון וניפוק של דלקים.

במסגרת הסיור שמעו הרצאה מקיפה על החברה ועל אמצעי הבטיחות הננקטים בה מפי מר רפי טטרקה - מנכ"ל החברה שאף ציין בגאווה שהינו חניך בקורס ממוני בטיחות של המוסד לבטיחות ולגיהות. בסיור הוצג בפני המבקרים מתקן "אפרת" של תש"ן ואמצעי הבטיחות הקפדניים הננקטים במקום שבו מאוחסן דלק בכמויות רבות.

מר טטרקה הציג את המבנה הארגוני של החברה, את הפריסה הארצית של שרותי חברת תש"ן וחברת הבת חברת קמ"ד (קו מוצרי דלק) ואת מגוון הפתרונות לנושאי בטיחות, הגיהות ואיכות הסביבה שחברת תש"ן מקפידה ליישם. גולת הכותרת של תחום הבטיחות בחברה היא מערכת זיהוי, גילוי וכיבוי אש. בתחום זה החברה נחשבת כמובילה בישראל. במיתקני החברה קיימות מערכות כיבוי אש המופעלות אוטומטית ממוקדי השליטה המצויים בכל מתקן ובתחום חוות המיכלים, מערכות כיבוי האש נבחנות באופן תדיר כולל ביצוע הפעלה אמיתית ועובדי החברה עוברים הכשרה בכיבוי מאש בבתי ספר המובילים בעולם בארה"ב ובאירופה, ומתמחים בכיבוי אש וטיפול בשריפות הקשורות בדלקים מסוגים שונים.

תחום אחר שבו החברה מקפידה ביותר הוא השמירה על איכות הסביבה. החברה מקפידה שכל מערכות האחסנה והאספקה לא יזהמו את סביבתם. 

מר חיים אליהו, מנהל המוסד הודה למר טטרקה על האירוח הלבבי והסיור המאלף וציין בסיפוק את שיתוף הפעולה בין המוסד לבטיחות ולגיהות לבין חברת תש"ן.


 

 

מקור:אנדרי מטיאס, מנהל אגף הסברה, פרסום והוצאה לאור.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע