כניסה הרשמה צור קשר

אוכלים במשרד

 

עודכן ב:01/11/2010

 

הם מתעוררים מוקדם בבוקר ו"טסים" למשרד, שם יבלו את מרבית שעות היום. הם צריכים לאכול ארוחת צהריים, וזו, הארוחה החשובה ביותר ביומו של העובד. להלן רשימת ה"טקסים" השונים להכנת הארוחה המשרדית: 

1. סכין, מזלג, ניקח מהר
את הסכין הם יביאו מהבית. גם את קרש החיתוך, הקולפן, הקערה וצלחת ההגשה. בצהריים יעמלו ארוכות על הכנת סלט הבית: יקלפו ירקות, יחתכו, ישטפו את החסה, יוסיפו עלי בייבי, ביצה קשה = כמה בריא, קל ומהיר להכין סלט .

2. מה, זה? סתם משהו קטן שהכנתי אתמול 
לעומת הסנדוויץ' העלוב שקנית, מגיח הבחור עם קופסאות הפלסטיק מהבית. אתה מבין שהתחתנת לא טוב... . ביום ראשון יהיה לו בשר בקר ומחית ירקות שורש. ביום שני סושי תוצרת בית ומרק מיסו. בשלישי סלמון בתנור ומרק בצל צרפתי. ברביעי .... 

3. חיים מהיד לפה
הם יפתחו איזו מגירה, לא משנה איזו, והיא מלאה בכל טוב - חטיפים מלוחים, שוקולד, חטיפי אנרגיה , פיצוחים, בננות, תפוחים, תפוזים. מחדרם בוקעים קרקושים שאין לטעות בהם - אלו עטיפות של חטיפים. ניחוח פרדסים מתפשט ברחבי המשרד. 

4. לאכול בלי חשבון
כל פעם שתשאל, הוא יזרוק לך שם של מסעדה יותר יקרה מהמסעדה היקרה ביותר שאכלת בה ביום הנישואין שלך. הוא ייכנס עם שקיות טייק אווי ואוכל בשווי מאה חמישים שקל. אל תתפתה! אם תטעם עוד תיאלץ להתחיל להוציא יותר ויותר כסף על ארוחות צהריים. 

5. ברוכים הבאים לקיבוץ
הם מתאמים כל יום מראש, בעשרות אי מיילים, את הארוחה של מחר. יעקב יכין את האורז הפרסי המפורסם שלו. רינה תכין את הקציצות המשגעות של אמא שלה. השולחן במטבחון מלא בסירים וכלי הגשה. כולם ישבחו את האוכל של כולם. אחרי כן תהיה תורנות שטיפת כלים. 

6. עוד לא אכלנו
החלטת להגיע מוקדם, ועד השעה 12, מתדיינים היכן יוצאים לאכול. אף פעם לא מגיעים להסכמה. גם כשכבר מתיישבים במסעדה לא מסכימים על לאכול בה. הארוחה רק הסתיימה ומיד על הפרק: מה אוכלים מחר? 

7. יאללה, כבר 12:15
עוסק באלה שבשעה 12:00 כבר גוועים ברעב. אלו ילדים בגן חובה, זקנים בבית אבות, מאושפזים בבית חולים - ואנשים שעובדים במשרד. ברור לך שבין 12:00 ל-13:00 פשוט אין שם עם מי לדבר. וזה לא משנה בכלל שתשע הם אכלו ארוחת בוקר ובעשר וחצי ארוחת עשר.

8. יצאתי, תכף אשוב
לקראת ארוחת הצהריים הם ייצאו מהמשרד בהכרזה "אני קופץ לאכול משהו קטן, רוצה לבוא?". כבר כשירדתם במעלית הבנת שמשהו לא בסדר. "למה אתם יורדים לחניון?" שאלת. "קופצים לחומוס באבו גוש", הם ענו פה אחד, "בשעה כזאת זה תיק-תק, כמה אפשר לאכול במסעדות כאן מסביב?". 

9. דיאטת קפאין 
מכירים את אלה שבחיים לא ראיתם אותם מכניסים משהו לפה חוץ מקפה? הם ישתו אותו כל שעה עגולה. כשתכנס למשרד שלהם תראה עשרות כוסות, מסוגים שונים, מלאות פחות או יותר, חלקן נראות כמו צלחות פטרי. 

10. משולש ברמודה
אתה פותח את המקרר המשרדי כדי להוציא חלב ומוצא שם עשרות קופסאות, שקיות וצנצנות. לכולם מוצמדים פתקים ומכתבים ארוכים שמתחננים ומאיימים: "אסור לגעת!". אבל רק תעז להחביא מעדן חלב (עטוף בשקית שחורה וכעבור שעה וחצי הוא ייעלם מהשטח. מי הגנבים האלה לעזאזל? מאיפה יש להם את האומץ לאכול משהו שהם לא מכירים? ובכלל, מתי ואיך הם עושים את זה? שימו מזונכם במיכל ששמרתם, עם תאריך פג-תוקף וצפו לטובות.

כתבה מלאה

 

מקור:Ynet (איתי ב. ערן) .

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע