כניסה הרשמה צור קשר

דלת נפלה על ראשו של נהג משאית והרגה אותו

 

עודכן ב:18/10/2010

 

הרוג בתאונת עבודה במוסך בכפר יהושע: נהג משאית בן 51 מעפולה, נפגע בצהריים (יום ה') בראשו מהדלת האחורית של המכולה שהיתה על המשאית. הוא נפצע אנושות ולאחר פעולות החייאה נקבע מותו. 

התאונה אירעה במוסך במושב שבעמק יזרעאל, בעת שהנהג ביקש לפתוח את הדלת האחורית של תא המטען. "הוא ניגש אל אחורי המשאית", תיאר מפקד משטרת מגדל העמק, רב-פקד יוסי כתב, "והוציא את הפינים שמחזיקים את הדלת האחורית. בשלב זה, במקום שהדלת תרד ותיפתח בצורה הדרגתית, היא נפתחה ונפלה על ראשו".

למקום הוזעקו כוחות מד"א ממרחב 'כרמל'. צוות טיפול נמרץ ביצע בו פעולות החייאה, אולם בסופן נקבע מותו. לדברי הפרמדיק, רועי אוטמזגין, על פי עדויות הנוכחים והממצאים בשטח, האירוע התרחש לאחר שרוב העפר מהמשאית נפרק. "נשאר עוד מעט מטען, והוא ניגש עם מעדר להוציא אותו ואז הדלת חבטה בראשו", סיפר הפראמדיק. "הוא סבל מפגיעת ראש קשה. כאשר הגענו למקום הוא עוד היה בחיים, אבל לצערנו לא הצלחנו בפעולות ההחייאה והרופא קבע את מותו".

את החקירה מנהלים במשותף תחנת המשטרה במגדל-העמק וחוקרים של משרד התמ"ת, בנוסף הוזמן לזירת התאונ צוות מעבדה. לדברי רפ"ק כתב אין כרגע חשד לרשלנות. 

 

 

מקור:Ynet (אחיה ראב"ד).

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע