כניסה הרשמה צור קשר

בניית מערך הדרכה נייד לתחום החקלאות

 

עודכן ב:14/10/2010

 

בימים אלו אנו במוסד לבטיחות ולגיהות עמלים על הקמת פרויקט חדש שהוא בעצם פרויקט המשך לפרויקט ניידות ההדרכה לתחום התעשייה והבנייה. במסגרת בניית מערך הדרכה נייד למוסד לבטיחות ולגיהות יבנו 2 ניידות הדרכה קטנות אשר יסיירו בין אתרי החקלאות השונים וילמדו את החקלאים בכל רחבי הארץ את כללי הבטיחות בתחום החקלאות. בכל ניידת קיימת עמדת הדרכה אחת המאפשר למידה של שלושה אנשים בו זמנית.

הפרויקט יפותח בצורה חדשנית וטכנולוגית וישלב לומדות מולטימדיה ללימוד הבטיחות. הלומדות יפותחו בצורת חוויות ללמידה נעימה ונוחה - באווירת משחק אינטראקטיבי - "עובדים על בטוח". זהו משחק הנשען על חוקי משחקי טריוויה טלוויזיוניים שונים כגון "מי רוצה להיות מיליונר" או "1 מול 100", המאפשרים ללומד גם חווית משחק וגם למידה אפקטיבית. המשחק יכיל קבצי וידיאו, בקטעי הוידיאו ניראה מנחה המסביר את כללי המשחק, ומסייע ללומד בצעדים הבאים במשחק.

המשחק כולל הצגת דילמות שונות בתחומים הנלמדים, מענה של הלומד על השאלה שהוצגה ולאחר מכן הסבר מפורט על הפתרון הבטיחותי הנכון. לאורך כל המשחק הלומד צובר נקודות אשר נאגרות בסופו של דבר במאגר אחד מרכזי לאיסוף הנתונים. בעזרת תוכנת הניהול יוכל מפעיל הניידת לשלוט בעמדת הלמידה הקיימת בניידת ולקבוע את תכני ההדרכה שילמדו ובאיזו שפה, להפיק דוחות, להנפיק תעודות, וכד'. 

אנו מקווים להשיק את הפרויקט ברבעון השלישי של השנה הבאה.

 

מקור:סיגל שהפורקר, אגף הפרויקטים של המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע