כניסה הרשמה צור קשר

מבצע "הקש בדלת" של האגודה למלחמה בסרטן יוצא לדרך בפעם ה-50

 

עודכן ב:11/10/2010

 

היום, ה- 11 באוקטובר 2010 יערך מבצע "הקש בדלת", מבצע ההתרמה השנתי ה-50 של האגודה למלחמה בסרטן. "הקש בדלת" מהווה מקור תרומה חשוב של האגודה שפעולותיה מתאפשרות הודות לתרומות הציבור וללא מימון מתקציב ממשלתי כלשהו.על פי נתוני רישום הסרטן הלאומי במשרד הבריאות, חיים כיום בישראל כ-200 אלף חולי סרטן, מהם כ-1,400 ילדים. מדי שנה מצטרפים למעגל חולי הסרטן כ - 28 אלף חולים חדשים, מהם כ- 350 ילדים.

תרומות הציבור מאפשרות לאגודה למלחמה בסרטן לממן מחקרים, לרכוש מכשירים רפואיים מתקדמים, להקים מחלקות בבתי החולים ברחבי הארץ ולממן העסקתן של אחיות ועובדות סוציאליות. כמו כן, מאפשרות התרומות הללו לבצע פעילויות הסברה במטרה להגביר את המודעות למחלה. זאת ועוד, כספים אלה מאפשרים לאגודה לתמוך כספית בחולי סרטן נזקקים ולסייע לילדים חולים בהשלמת חומר הלימודים ועוד מגוון פעילויות להצלת חיים.

"השנה ישתתפו במבצע כ-100 אלף תלמידי בתי הספר, חניכי תנועות הנוער ומתנדבי האגודה", הסבירה אתמול אלוף משנה (מיל') רבקה בליסטרא, מפקדת מבצע "הקש בדלת". "השאיפה היא לפקוד כל בית בישראל מצפון לדרום, כולל שגרירויות ברחבי העולם".

לרגל יום ההתרמה הארצי מפעיל המוסד לבטיחות ולגיהות, המוביל את נושא הבטיחות והבריאות בעבודה בישראל, החל מהיום קו פתוח לשאלות ופניות של מעסיקים ועובדים בנושא גורמי סרטן במקומות עבודה. עובדים רבים חשופים לשמש או לחומרים כימיים וביולוגיים במקום עבודתם, ואינם מודעים כלל לגורמי סיכון אלה ולדרכים להימנע מפגיעה בריאותית מהם.

מרכז המידע והאינטרנט של המוסד לבטיחות ולגיהות ייתן מענה בנושאים אלה, כמו גם בכל שאלה הקשורה לבטיחות ולגיהות בעבודה, ללא תשלום וללא כל התחייבות.

ניתן לפנות למרכז המידע למספר: 9394* מכל טלפון, או דרך האתר: http://www.osh.org.il (מרכז מידע ואינטרנט) או דרך כתובת המייל הבאה: info@osh.org.il.

 

מקור:ד"ר מירב פז ע"פ:
נעמה טלמור-דגן ונצחיה יעקב - ישראל היום
אתר האגודה למלחמה בסרטן.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע