כניסה הרשמה צור קשר

משרד התמ"ת הקים מוסד חדש: "הממונה על זכויות עובדים זרים בעבודה"

 

עודכן ב:04/08/2010

 

שר התמ"ת בנימין (פואד) בן אליעזר: "הממונה על זכויות עובדים זרים בעבודה" - הוא בבחינת שומר הסף והמשגיח כי בשוק העבודה הישראלי, העסקת העובדים הזרים תתנהל מתוך שמירה על זכויותיהם כעובדים ועל פי הסטנדרטים של זכויות עובדים, שמדינת ישראל מבקשת לשמור עליהם בשוק העבודה שלה".

מנכ"ל משרד התמ"ת, שרון קדמי: "מוסד הממונה על זכויות עובדים זרים בעבודה במשרד התמ"ת אשר הוקם לאחרונה תפקידו לתת מענה לנושאים הקשורים בשמירת זכויות העובדים הזרים בעבודה".

הממונה על זכויות עובדים זרים בעבודה במשרד התמ"ת, עו"ד איריס מעיין: "מוסד 'הממונה על זכויות עובדים זרים בעבודה' נוצר מתוך ההשקפה כי העובדים הזרים מהווים אחת מקבוצות העובדים החלשות ביותר במשק התעסוקה בישראל וכי כוחם לעמוד ולהתמקח על זכויותיהם הוא מהנמוכים. מסיבה זאת ישנה נטייה חזקה יותר של מעסיקים להפר את זכויותיהם של עובדים אלה".

לפניות לממונה על זכויות עובדים זרים:
לפנות באמצעות האתר אינטרנט של משרד התמ"ת.

כמו כן ניתן לפנות בטלפון 03-5125460, בפקס 03-5125216. בדואר לכתובת: ממונה על זכויות עובדים זרים בעבודה, משרד התמ"ת, רח' סלמה 53, ת"א. בדוא"ל iris.maayan@moital.gov.il. 

 

 

מקור:משרד התמ"ת.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 07.07.2024

 

שאלה:

מהי ההסמכה הנדרשת למפעיל עגורן גשר עילי בעל עומס עבודה בטוח - מתחת ל- 1000 ק"ג?

 

התשובה:

תקנות הבטיחות בעבודה (עגורנאים, מפעילי מכונות הרמה אחרות ואתתים), -1992, מסווגת את סוגי העגורנים ומנחות לגבי אופן ההסמכה של מפעיליהם.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע