כניסה הרשמה צור קשר

פועל בניין נפל מקומה שישית ונהרג בגבעת שמואל

 

עודכן ב:21/06/2010

 

תאונת עבודה קטלנית באתר בנייה בגבעת שמואל: פועל זר כבן 30 מסין נהרג הבוקר (יום ב'), לאחר שנפל מגובה של שש קומות באתר בנייה ברחוב הזיתים ביישוב. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל-השומר במצב אנוש, ושם נקבע מותו. חוקר תאונות עבודה של משרד התמ"ת פתח בחקירת האירוע. 

סמוך לשעה 11:00 עלה הפועל לקומה השישית בבניין, הנמצא בשלבי בנייה. מהעדויות עולה, כי האיש שהיה על פיגום הלך לאחור ואז איבד את שיווי משקלו ונפל על משטח בטון. 

חובשים של יחידת האופנועים בצוות הצלה גוש דן, מצאו את הפועל ללא הכרה ועם פגיעות קשות בחזהו ובראשו. במאמצים להצילו לקחו חלק גם צוות של ניידת טיפול נמרץ של מד"א, שפינתה אותו לבית החולים במצב אנוש. 

"הוא שבר את הלסת", סיפר החובש מאיר זרגריאן מצוות ההצלה, שהעניק לו טיפול ראשוני בשטח. "כשהגענו עוד היה לו דופק ועשינו בו פעולות הנשמה. היה קשה לחלץ אותו מהמקום בו הוא נמצא בשל חלקי הבנייה והברזלים הרבים, ונעזרנו בחבריו לעבודה. כולם היו בהלם וחלקם גם ברחו מהמקום. כשבאנו לא ראינו שהוא היה עם קסדה על ראשו". 

בתאונה אחרת היום, נפצע פועל בניין בן 25 ממג'דל שמס שנפל מגובה באתר בנייה בצפון רמת הגולן. צוות מד"א-ירדן פינה אותו לבית החולים זיו בצפת במצב בינוני, כשהוא סובל משברים בגפיים ומפגיעה בגבו.

 

מקור:Ynet (יואב זיתון).

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע