כניסה הרשמה צור קשר

נמל אשדוד: תחרות פרסי בטיחות והפקת סרט בהשתתפות העובדים

 

עודכן ב:14/06/2010

 

חברת נמל אשדוד מייחסת חשיבות גדולה לנושא הבטיחות והבריאות במקום העבודה. כחלק מתפיסה זו, יזמה לאחרונה הנהלת החברה פעילויות ייחודיות לעידוד נקיטת אמצעי בטיחות בקרב עובדי חברת הנמל: תחרות שנתית נושאת פרסים בין כלל עובדי הנמל והפקת סרט בטיחות בהשתתפות העובדים. להלן סקירה על הפעילויות המבורכות.

פרסים לעובדים מצטיינים בתחום הבטיחות בעבודה

חברת נמל אשדוד קיימה השנה לראשונה בתולדותיה טקס הענקת פרסי "אוסקר בטיחות". מהחברה נמסר כי הנהלת חברת הנמל החליטה לשים דגש על תחום הבטיחות בעבודה, וארגנה תחרות שנתית בין כלל עובדי חברת הנמל, שמטרתה לעודד הקפדה על כללי הבטיחות בעבודה.

עשרה מעובדי הנמל, שהגיעו למקומות הראשונים, זכו לקבל תעודות הוקרה ופרסים מיו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, ניצב (בדימ') יעקב רז; מנכ"ל חברת נמל אשדוד, מר שוקי סגיס סמנכ"ל מנהל ומשאבי אנוש, עובדיה כהן, ומהנדס הבטיחות, מאיר עמר, במסגרת אירוע שהתקיים לאחרונה באשדוד.

למקום הראשון בתחרות הגיע גבי כהן, המועסק בנמל בתפקיד סוור. למקום השני הגיע דרור שרגאי, אתת ומ"מ מנהל עבודה בנמל. למקום השלישי הגיע שרגא קריגל, שהינו חשמלאי מנופאים במחלקת ציוד.

ניצב (בדימוס) יעקב רז, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, אמר באירוע כי " הקפדה על נהלי הבטיחות ושמירה על כללי העבודה הנכונים היא שמסייעת לנו לצמצם את כמות התאונות המיותרות, ומחזקת את כוחה של החברה. אני מודה לכולכם על מאמציכם הניכרים למזעור מספר תאונות העבודה ותקלות הנובעות כתוצאה מאי-הקפדה על הכללים, ובטוח כי משנה לשנה נמשיך להשתפר ולהוכיח כי חברת נמל אשדוד היא חברה מובילה בכל התחומים".

שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד אמר כי "נושא בטיחות וגהות במקום העבודה הוא נושא שאנו מייחסים לו חשיבות רבה וגבוהה ביותר, ואנו פועלים באופן מתמשך ומתמיד לעידוד נקיטת אמצעי בטיחות בקרב עובדי חברת הנמל, על תפקידיהם השונים. אנו, כהנהלה, נמשיך לעשות ככל העולה בידינו בכדי לעודד אתכם, העובדים, להמשיך בעבודתכם הטובה בשמירה על הבטיחות, ונמשיך לקיים את תחרות אוסקר הבטיחות עד סוף 2010".

המקור: PORT2PORT 

עובדי חברת נמל אשדוד יככבו בסרט בטיחות של הנמל

חברת נמל אשדוד ערכה אודישנים לעובדי חברת הנמל לצורך איתור עובדים שיככבו בסרט בטיחות של הנמל. מדובר בסרט באורך של כ- 25 דקות, המופק על-ידי חברת הפקה חיצונית, וישמש לצרכים פנימיים בנמל כגון הדרכות בטיחות המיועדות לעובדים ולמבקרים חיצוניים.

הכוכבים הראשיים בסרט יהיו עובדי הנמל עצמם. למעלה מ- 80 עובדים ניגשו למיונים, כאשר כל עובד שביקש להיבחן במסגרת האודישן, התבקש ללמוד בעל-פה טקסטים ולהציגם מול המצלמות. כמו כן, התבקשו הנבחנים לשחק אנשי מקצוע בנמל, ולדמות פעילות של עובדים שונים ביום עבודה שגרתי.

 

מקור:Ashdod4u (ערן רביבו).

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע