כניסה הרשמה צור קשר

אינטל קיימה ואירחה כנס ראשון של "מנהלים מובילים בטיחות"

 

עודכן ב:15/03/2010

 

בכנס חגיגי וראשון מסוגו שנערך במפעל אינטל בקרית גת בתאריך 17.02.2010, התכנסו כ- 150 מנהלים בכירים מהחברות המובילות במשק הישראלי וחברות בינוי, ליום דיונים בנושא תרבות בטיחות, תרבות נטולת אירועי בטיחות, ותפקיד המנהלים בתהליך הבטיחות.

מיזם חדשני זה של אינטל הוא השלב הראשון בסדרת מפגשים, ימי עיון והכשרה למנהלים ומובילי בטיחות בארגונים ובחברות. מטרת התהליך היא שיתוף מידע והחלפת דעות בין החברות והגופים, קיום ימי עיון משותפים ללמידה הדדית, וגיבוש דרכי פעולה של מנהלים מהארגונים והחברות השונות ליישום תרבות בטיחות. במפגש השתתפו נציגים מתעשיות הכימיה, האלקטרוניקה, התעשייה הבטחונית, נציגי צה"ל, קמ"ג, אוניברסיטאות, בתי חולים והמוסד לבטיחות ולגיהות.

בין הדוברים בכנס מקסין פסברג, נשיאת אינטל ישראל וסגנית נשיא אינטל העולמי, שהציגה את תפיסת הבטיחות של החברה ואת הדרך בה היא מובילה את הארגון לתרבות הבטיחות. עוד ציינה מקסין פסברג את חשיבותם של המנהלים כמניעי השינוי ואת דרך הפיכת תרבות הבטיחות לדרך חיים. מקסין זיהתה את הבטיחות כמשימה לאומית שנמצאת בידי מנהלי החברות במשק.

דן דורון, מנהל הבינוי של אינטל ישראל, ויוסי קרונמן, מנהל הבטיחות של המפעל בקרית גת, הציגו את יישום תרבות הבטיחות ואת הרעיון המוביל של תוכנית "מנהלים מובילים בטיחות" באינטל בכלל ובארגון הבינוי בפרט. ישראל אוסוביצקי (אוסו), מנכ"ל חברת קומבה, הציג את שיפורי הבטיחות בחברה בארבע השנים האחרונות מאז החל בהכנסת תרבות הבטיחות, וכן את תפקידו כמנהל בהובלת השינוי וכמוביל תרבות הבטיחות.

    

 

 

מקור:אינטל.

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע