כניסה הרשמה צור קשר

הדרכה מקצועית בתחום ה-EHS לדרג הניהולי של רשות שדות התעופה

 

עודכן ב:18/12/2022

 

המוסד לבטיחות ולגיהות קיים הדרכת בטיחות מיוחדת לדרג הניהולי של רשות שדות התעופה. להדרכה, שיזם המוס"ל בראשות המנכ"ל ד"ר מיקי וינקלר וסגנו שלמה אלוני, הוזמנו מומחי EHS (Environment, Health & Safety) מטעם הרשות ונציגי ההנהלה הבכירה בה, בהובלת מנהל חטיבת הבטיחות מר אהוד אלחסוב. למפגש הוזמן מר ניר נוימן, מנכ"ל חברת EHS CYBER, אשר הציג בהרצאתו את תחום ניהול סיכוני הסייבר והבטיחות במקום העבודה.
 
מנכ"ל המוס"ל ד"ר מיקי וינקלר הציג את משמעות ניהול הסיכונים בדרג ההנהלה ואת חשיבות המוכנות לאירועי בטיחות שעלולים להפתיע את הארגון. בדבריו נתן ביטוי למגוון נושאים אסטרטגיים, הרלוונטיים לדרגי ההנהלה הבכירה, שמשמשים כיעד להערכות הקשורות לניהול הבטיחות בכלל, ולניהול סיכונים בפרט, וכבסיס לבניית תרבות בטיחות ולהטמעתה בארגון הלכה למעשה.
 
ניר נוימן נשא דברים על שילוב תחום הגנת הסייבר ו-EHS בבטיחות בעבודה. הוא ציין כי במפגש התקיים שיח פורה עם כלל המשתתפים, וניכרה המנהיגות והמקצוענות של נציגי רשות שדות התעופה בתחום ה-EHS. לסיכום אמר: "ברצוני להודות לרשות שדות התעופה על היוזמה למפגש וכמובן למוסד לבטיחות ולגיהות על עשייתו ותרומתו המבורכת בעיצוב תרבות הבטיחות בארץ כיעד לצמצום אירועי בטיחות ולשמירה על בריאות העובדים ועל חייהם".
 
מנהל חטיבת הבטיחות ברשות שדות התעופה מר אהוד אלחסוב הודה למשתתפים על התכנים המיוחדים שהועלו במפגש והעלה נושאים נוספים להמשך הפעילות המשותפת עם המוסד לבטיחות ולגיהות בתחומי המחקר והסימולטורים.
  
במהלך השנתיים האחרונות המוס"ל מקיים עם רשות שדות התעופה שיתופי פעולה לקידום הבטיחות בעבודה והבריאות התעסוקתית. במסגרת זו, ערכו מדריכי המוס"ל לרשות שדות התעופה הכשרות לנאמני בטיחות בדרגי התפעול וביצעו אבחון סיכוני בטיחות במעברי הגבול.


מימין לשמאל: שלמה אלוני, אהוד אלחסוב, ניר נוימן, מיקי וינקלר

      

      
 
מעוניינים שנסייע גם לכם במקום העבודה? צרו קשר 9214*

 

שלח להדפסה