כניסה הרשמה צור קשר

חדשות

מוזמנים להירשם לועידת נצרת 5.7.2022

 

עודכן ב:03/07/2022

 

אתם מוזמנים לוועידת נצרת 2022 לקידום הבטיחות והבריאות התעסוקתית בחברה הערבית. הוועידה תתקיים ביום שלישי, 5.7.22, במלון גולדן קראון בנצרת - להרשמה 

ד"ר מיקי וינקלר, מנכ"ל המוס"ל: "המוסד לבטיחות ולגיהות רואה חשיבות רבה לשילוב מוצלח ובטיחותי של החברה הערבית במקומות העבודה. המוס"ל מקיים בפעם השנייה את ועידת נצרת להעלאת המודעות וקידום הבטיחות והבריאות בחברה הערבית. כולכם מוזמנים!"

שלמה אלוני, סמנכ"ל המוס"ל: "ועידת נצרת לבנייה מתקיימת זו השנה השנייה. מטרתה העיקרית היא להציג את תמונת התאונות באתרי הבנייה מנקודות מבט שונות ובדגש על החברה הערבית ומועסקים המגיעים דרך מעברי הגבולות. כדי להציג תמונה רחבה וליצור שיח בנדון זה, הוזמנו נציגי הממשלה והמשרדים השונים, נציגי המעסיקים, מומחי בטיחות ונציגי גופי אכיפה, מניעה ורפואה. שורה נכבדה זאת של משתתפים תציג את הפעילות בכנסת, את אופן האכיפה של משטרת ישראל ומפקחי העבודה. במקביל, תוצג פעילות המניעה על ידי המוסד לבטיחות ולגיהות. יוצגו נתוני מחקר של הביטוח הלאומי ונציבות שוויון ההזדמנויות בתעסוקה".

"הוועידה היא יוזמה חשובה של כלל הגופים להבאת תמונת מצב מהשטח, בראייה רב-ממדית. בסיכום הוועידה ייערך פאנל מקצועי על דגשי הוועידה ויוצגו בו המגמות של כלל הגופים".

הירשמו ובואו! השתתפותכם תורמת לקידום הבטיחות באתרי הבנייה. כמובן שיהיה גם מפגש רעים של בעלי המקצועות בתחומי הבטיחות.

 

שלח להדפסה