כניסה הרשמה צור קשר

הכח הנשי של המוס"ל - פסיכולוגית ארגונית, רמ"ד בטיחות עובדים עם מוגבלות

 

עודכן ב:20/03/2022

 

במהלך חודש האישה, נפנה את הזרקור אל העובדות הנפלאות שלנו.

היום נכיר את לבנת כהן, פסיכולוגית ארגונית, רמ"ד בטיחות עובדים עם מוגבלות.

ספרי על תפקידך, "אנשים עם מוגבלות מתמודדים עם אתגרים יום-יומיים רבים, הבאים לידי ביטוי גם בעולם התעסוקה. המוסד לבטיחות ולגיהות שוקד בשנים האחרונות על קידום הבטיחות של עובדים עם מוגבלות במקומות עבודתם, כמשתקמים במפעלים מוגנים או כעובדים מן המניין במקומות עבודה רגילים.

כראש מדור בטיחות עובדים עם מוגבלות במוסד לבטיחות ולגיהות, אני מתמקדת במספר פעילויות, שמטרתן להעלות את המודעות ולתת כלים בבטיחות לעובדים עם מוגבלות ולצוותים העובדים איתם. 

הפעילות שלי כוללת כתיבת הנחיות לקליטה ולשילוב של עובדים עם מוגבלות באופן בטיחותי והדרכות במקומות עבודה המעסיקים עובדים עם מוגבלות, המיועדות לצוותים ניהוליים, לממוני בטיחות ולעובדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, לעובדים על הרצף האוטיסטי ולעובדים עם מוגבלות נפשית".

 מה המוטו המקצועי שלך?

 
  • "אני מעבירה הכשרה המותאמת ליכולות ולהבנה של העובדים באופן חווייתי, באמצעות הדגמות, סרטונים, משחקים ודוגמאות מוחשיות. 
  • העברתי את ההדרכה לעשרות רבות של עובדים עם מוגבלות, והענקתי לכל אחד מהם יחס אישי, נתתי להם להתנסות בציוד מגן אישי ובאמצעים למזעור סיכונים ועודדתי אותם ללמוד ולמקסם את יכולתם. 
  • אני מביאה לידי ביטוי את הידע שרכשתי כמאמנת אישית וכפסיכולוגית ארגונית, ואת האמונה שבכל אחד יש יכולות שלפעמים זקוקות רק לדחיפה קטנה כדי להתפתח".

 

שלח להדפסה