כניסה הרשמה צור קשר

הכח הנשי של המוס"ל - מפתחת למידה ארגונית

 

עודכן ב:23/03/2022

 

מהלך חודש האישה, נפנה את הזרקור אל העובדות הנפלאות שלנו.

היום נכיר את חופית בן עטר פלג, מפתחת למידה ארגונית.

ספרי על תפקידך, "אני מובילה את תחום פיתוח הלמידה הטכנולוגית במוס״ל. על פי מחקרים מובילים, שנערכו בתחום זה, נמצאו הדברים הבאים: חברות שדוגלות בתהליכי למידה ההכנסה שלהן גבוהה ב-218% לעומת חברות שאינן משקיעות בתהליכים אלו; 70% מהעובדים מציינים את הלמידה וההתפתחות כגורם קריטי להישארות בארגון ו-40% מהעובדים שלא מקבלים הדרכה מבקשים לעזוב אחרי שנה. 

למידה מוגדרת כתהליך אשר מקנה ידע, תפיסה ומיומנות במטרה להוביל לשינוי התנהגותי.

כיום, הלמידה הטכנולוגית בארגונים נמצאת בנסיקה ולא במקרה. כמנהלי ארגון ומובילי למידה ארגונית עלינו לשקול את מדד ה-ROI, המדד הכלכלי להערכת הכדאיות של פעולה הכרוכה בהשקעת משאבים. על פי מדדים אלו נמצא, כי למידה טכנולוגית היא אפקטיבית ומובילה לתוצאה רצויה ומחוללת שינוי אסטרטגי גם במדדי ה-ROV, הערך המוסף לארגון.

מה היא העצמה נשית, בעינייך?

"אומרים שלהיות אישה בעולם תעסוקתי גברי זה אתגר לא פשוט. אז אומרים... אני מאמינה בעוצמה הנשית וביכולת שלנו להתגבר על קשיים, לצמצם פערים ובכל זאת, להוביל ולהתוות נתיב משגשג בארגון. מה נדרש לצורך כך? מוטיבציה ומסוגלות פרסונלית".

מה המוטו המקצועי שלך?

ציטוט שמנחה אותי בעבודתי: "בעידן הנוכחי, הצלחתו של ארגון לשרוד מותנית בהיותו ארגון לומד – מקום בו אנשים מגלים ללא הרף כיצד הם יכולים ליצור את המציאות שלהם, וכיצד לשנותה" (פיטר סנג'י).


 

שלח להדפסה