כניסה הרשמה צור קשר

כנס הבטיחות העולמי נפתח ב 20/9/21

 

עודכן ב:29/09/2021

 

כנס הבטיחות העולמי virtual XXII World Congress on Safety and Health at Work. נפתח ב 20.9.2021. בכנס ד"ר סמי סעדי מנהל מחוז צפון מייצג את המוסד לבטיחות ולגיהות. ד"ר סמי יציג בכנס פוסטר מקצועי.



 הקונגרס העולמי לבטיחות ובריאות בעבודה מאורגן על ידי ארגון העבודה הבינלאומי (ILO) ואיגוד הביטוח הלאומי הבינלאומי (ISSA).
 
הכנס מתקיים מאז 1954 בכל 3 שנים במדינה אחרת ברחבי העולם. הקונגרס הוא הכינוס הגדול בעולם של מנהיגי הבטיחות והבריאות התעסוקתית, והוא מאגד אלפי נציגים מ -150 מדינות.
 
במושב הפתיחה הוצגו המגמות שישפיעו על הבטיחות והבריאות התעסוקתית במקומות העבודה בעולם, שוק העבודה, המודלים העסקיים והטכנולוגיה משתנים בקצב מהיר.
 
מאז הכנס הקודם שהתקיים בשנת 2017 בסינגפור נוצרו צורות עבודה חדשות המשלבות חידושים טכנולוגיים, מגפת הקורונה COVID-19 שיבשה באופן חד את התעסוקה במדינות רבות ברחבי העולם. מיליוני עובדים נדרשו להסתגל לעבודה מרחוק מבתיהם. ועוד מיליוני עובדים רבים, במגזרים המוגדרים כחיוניים, נדרשו להמשיך לעבוד בסמיכות לעמיתים לעבודה ולספק את היכולות למדינות לרציפות תפקודית והמשך מתן שירותים ללקוחות, ולציבור.
 
הגדלת היקף העסקה של עצמאים ולעתים קרובות טשטוש הגבולות בין שעות עבודה ושעות מנוחה והקשר בין החברות לעובדים הקשה על מקומות העבודה בתחום הבטיחות וכן על הרגולטורים לשלוט ביעילות לקיום דרישות הבטיחות והבריאות התעסוקתית, הן מבחינת היענות החקיקה כמו גם יכולת הפיקוח.
 
לאור האמור לעיל, קיים צורך לדון באתגרים אלה ולהציג שיטות חדשניות כיצד להתכונן לעתיד העבודה המתהווה לאור השינויים ושמירה על בטיחותם ובריאותם של עובדים בסביבת העבודה החדשה.


 

 

מקור: המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה