כניסה הרשמה צור קשר

כנס בטיחות במרכז הרפואי "ברזילי" באשקלון

 

עודכן ב:20/05/2009

 

כנס הבטיחות שנערך במרכז הרפואי "ברזילי" שבאשקלון ב- 14.5.2009 הוקדש הפעם לסוגיית הבטיחות והגיהות הקשורים למזון.

בכנס השתתפו כ- 120 נציגים מתחום המזון התעשייתי, אנשי בטיחות, וטרינרים ועוד. הכנס והתערוכה הנלווית מומשו הודות לפעילות בלתי נלאית של יהודה אביצור, הממונה על הבטיחות והגיהות בעבודה במרכז הרפואי "ברזילי", באשקלון.

לכנס נלוותה תערוכה מקצועית אשר הציגה למשתתפים וגם לקהל מתעניין מבאי המרכז הרפואי נושאי ציוד מגן אישי, שיפורי נגישות לבעלי מוגבלויות פיזיות, ציוד ארגונומי לרווחת הציבור בפעילות בעבודה ובבית; פעילות לשכת הבריאות המחוזית ועוד.

בפתיחת הכנס בירך חיים אליהו, מנהל המוסד לבטיחות ולגיהות את יוזמי ועורכי הכנס במרכז הרפואי "ברזילי" על היוזמה וההתמדה וציין כי גם המוסד נרתם עתה יותר מבעבר לטיפול בתחום הבריאות - הבריאות התעסוקתית במקומות העבודה בישראל. יובל בן מרדכי, ס. המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי ציין את התמדת המרכז בשיפור מדדים בטיחותיים בפעילותו השוטפת וציין כי הכנס, במסגרת "שבוע בטיחות" שנערך במרכז הוא תרומה להעלאת המודעות לעניין. נילי זרחין, יו"ר הארגון הארצי של הממונים על הבטיחות והגיהות הביעה קורת רוח מרובה מעצם הגברת העיסוק בבטיחות ע"י מקצוענים מתחומים רבים, כפי שזה נראה בכנס זה.

ההרצאות המקצועיות שבכנס עסקו בהשלכות בריאותיות וסביבתיות שיש לטיפול במזון. המהנדסת המחוזית של שירותי המזון בלשכת הבריאות המחוזית: אינג' שירלי לאסט דראי הציגה את השאלה הגיהותית במטבחים תעשייתיים והמהנדסת המחוזית לבריאות הסביבה, אינג' דפנה זעירא הציגה את הטיפול במים הקשורים לפעילויות המטבח בהקשר של הבריאות הסביבתית.



 

מקור: אלכס אפשטיין, תחום הוצאה לאור והסברה, המוסד לבטיחות ולגיהות .

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע