קמפיין המוס"ל "זעקת משפחות הרוגי תאונות עבודה"
עודכן ב:27/10/2019
בשעה טובה, יצאנו לדרך עם הקמפיין שלנו, שמטרתו לרתום גם את הציבור הרחב לגלות אפס סובלנות לתאונות העבודה בכלל ובענף הבניה בפרט. הקמפיין מציג את המוקד הלאומי שיזמנו "קו החיים"- לדיווח מהיר, ופשוט, להצלת חיים! בקמפיין לוקחים חלק בני משפחה, שיקירהם נפגעו בתאונות עבודה (ראו מצורפת ידיעה שפורסמה בעיתון "ישראל היום" לקראת השקת הקמפיין).
מטרת הקמפיין לגייס את הציבור לדווח למוקד "קו החיים" על מפגעי בטיחות, זכרו שכל אחת ואחד מאיתנו, הוא "שגריר" וביכולתו להציל חיים.
כתבות בנושא
ילדי קורבנות ענף הבנייה יוצאים למאבק: "אנשים נהרגים כמו זבובים"
הפנים מאחורי המספרים: ילדי הפועלים שנהרגו בקמפיין חדש
עזרו לנו להגביר את המודעות ושתפו את הסרטון כדי שלא יהיו עוד יתומים.
מקור: אמציה בר-משה, מינהל הסברה, פרסום והוצאה לאור, המוסד לבטיחות ולגיהות.