כניסה הרשמה צור קשר

פועל נהרג באתר בנייה בירושלים; ארבעה חשודים עוכבו לחקירה

 

עודכן ב:24/02/2019

 

הפועל עבר החייאה על ידי צוותי רפואה אחרי שנפל מגובה רב, אך בבית החולים נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה של נסיבות המקרה
 

פועל כבן 30 נהרג היום (ראשון) לאחר שנפל מגובה רב באתר בנייה בירושלים. לפי הודעת מד"א, הוא הועבר לבית חולים תוך כדי ביצוע החייאה, אך שם נקבע מותו, והמשטרה, שפתחה בחקירה של נסיבות המקרה, עיכבה ארבעה חשודים. עם מותו עלה מספר הפועלים שנהרגו מתחילת השנה ל-11. לאתר הבנייה ברחוב הנביאים הגיע כוח משטרה, ובו אנשי המחלקה לזיהוי פלילי (מז"פ). בנוסף, מסרה המשטרה שנציגים של משרד העבודה והרווחה עושים דרכם למקום.  
 

פרמדיק מד"א אהרון אדלר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 שנפל מגובה רב לפיר באתר בנייה, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב-מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים כשמצבו קריטי". 

חובש איחוד הצלה יחיאל גורפיין סיפר גם כן על הטיפול שהוענק לפצוע: "יחד עם חובשים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה, ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים". מאוחר יותר נפצע באורח בינוני פועל כבן 22 בבני ברק. ממד"א נמסר שהוא נפל מגובה באתר עבודות בדרך בן-גוריון בעיר ונחבל בראשו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון. 

בשבוע שעבר נהרג פועל באתר בנייה במודיעין, כשחפץ כבד נפל על ראשו ממנוף. התאונה אירעה באתר של "דונה חברה להנדסה ובניין". המשטרה פתחה בחקירת האירוע. 

 

מקור:אתר הארץ.

 

שלח להדפסה