כניסה הרשמה צור קשר

אילת: צעיר נהרג לאחר שנמחץ על ידי מלגזה

 

עודכן ב:25/09/2008

 

טרגדיה באילת: תושב העיר, בן 26, נהרג הבוקר (ה') לאחר שהמלגזה בה נהג הידרדרה במורד הרחוב ומחצה אותו למוות. חוקרים של משרד העבודה שהוזעקו לזירת האירוע החלו לבדוק אם מדובר בתאונת עבודה או בתאונת דרכים.

מחקירת האירוע עלה כי הצעיר, נהג מלגזה שהועסק בחברת בנייה, נשלח לפרוק מטען ממשאית שחנתה ברחוב הבורסקאי באיזור התעשייה באילת, ליד מחסן חומרי הבנייה בו הועסק. הנהג עצר את המלגזה במדרון וניגש למשאית, על מנת לטפל במטען המיועד לפריקה.

בעודו מתיר את החבלים מהמטען שעל המשאית, ומסיבה שאינה ידועה עדיין, החלה המלגזה אותה החנה להידרדר במורד הרחוב. המלגזה התקדמה לעברו של הנהג והתנגשה במשאית, כאשר היא מוחצת את הנהג למוות. נהג המשאית לקה בהלם.

עובד במקום בו אירעה התאונה סיפר ל-ynet: "בבוקר הוא ביקש ממני לתדלק את המלגזה עליה נהג. בדרך כלל אנחנו עובדים יחד בפירוק משאיות, אך היום עבדתי במקום אחר. הוא ונהג המשאית התירו את הקשרים של החבלים בזמן שהמלגזה הידרדרה ופגעה בו".

למקום הוזעקו כוחות משטרה אשר זימנו לזירת האירוע גם את חוקרי משרד העבודה, שהחלו בחקירת נסיבות התאונה. טרם נקבע האם מוגדר האירוע כתאונת עבודה או כתאונת דרכים.

דובר מרחב אילת במשטרה, סגן ניצב איתן גדסי, אמר כי "החקירה מתמקדת בשאלה האם הנהג לא הפעיל את בלם הים לאחר שעצר את המלגזה, או שמא היה כשל מכני שגרם להידרדרות המלגזה". לדבריו, "רק לאחר שמשרד העבודה ייקבע אם מדובר בתאונת עבודה או בתאונת דרכים, ניתן יהיה להמשיך בחקירת המקרה".


המלגזה מהתאונה, הבוקר (צילום: עזרא ארבלי) פורסם באתר ynet

 

 

מקור:Nrg מעריב (יהודית זילברשטיין)
ynet (אהובה מאמוס).

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.08.2024

 

שאלה:

מהן הדרישות להשגחה וביקורת ממפעיל דוד קיטור?

 

התשובה:

התייחסות תחיקתית לנושא קיימת בתקנה 3 לתקנות הבטיחות בעבודה (מפעיל דוד קיטור ודוד הסקה), התש"ס-2000.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע