כניסה הרשמה צור קשר

עובד מרכז באולינג מת לאחר שכובע קפוצ'ון הסווטשירט שלו נתפס במכונת סידור הפינים

 

עודכן ב:01/04/2015

 

פיירפילד, אוהיו - עובד באולינג בן 53 נחנק כשקפוצ'ון הסווטשירט שלו נתפס במכונת סידור הפינים במרכז הבאולינג - Lanes Northwest בעיירה Fairfield, וזאת כתוצאה מאי שמירת כללי "גידור לבטח" וחשיפה לחלקי ההפעלה הנעים של מכונת סידור הפינים.

התאונה הקטלנית ארעה בחודש נובמבר 2014, בזמן שהאיש טיפל בשחרור כדור באולינג. חוקרים קבעו כי מנגנוני מכונת סידור הפינים במרכז Lanes Northwest היו חסרי מגינים נאותים בכדי למנוע מעובדים חשיפה מסוכנת לחלקים הנעים אשר במכונה. כתוצאה מכך, מינהל הבטיחות והבריאות האמריקאי -  OSHA רשם לבעלי המרכז שמונה הפרות בטיחות חמורות.

"אישה, ילדים ונכדים איבדו את יקיריהם בטרגדיה במקום העבודה אותה ניתן היה למנוע" אמר ביל ווילקרסון, מנהל האזור של OSHA בסינסינטי. "בתעשיית הבידור צריכים לזכור שפעולה לא בטוחה של מכונות המבדרות אנשים יכולה לשים את החיים של עובד בסיכון."

פקחי OSHA אף מצאו של - Lanes Northwest אין תכנית מוסדרת למניעת תקלות במכונות אשר בשירות או בתחזוקה כולל עצירת המכונה קרי מנגנוני נעילה / תיוגהסוכנות ציינה כי לציוד, כולל גלגלות, חגורות ופירים, חסרו מגינים בכדי למנוע מעובדים להגיע לחלקי ההפעלה הנעים. העובדים גם נחשפו לאנרגית רכיבים חשמליים.

OSHA המליצה על עונשים של 45,500 $ למרכז הפנאי, שמעסיק 26 עובדים. החברה ערערה על הממצאים.

 

מקור:יחידת האינטרנט, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה