כניסה הרשמה צור קשר

הקונגרס עולמי על בטיחות ובריאות בעבודה 2014 יפתח בשבוע הבא בגרמניה

 

עודכן ב:21/08/2014

 

הקונגרס עולמי על בטיחות ובריאות בעבודה 2014 יפתח בשבוע הבא - 24-27  באוגוסט 2014 בפרנקפורט גרמניה, ויהווה את אחד הכנסים הגדולים בעולם בנושא בטיחות ובריאות תעסוקתית. הכנס יפתח תחת הכותרת – לחלוק חזון של מניעה בר קיימא.

הביטוח הלאומי הגרמני לתאונות (DGUV) הם המארגנים של הקונגרס העולמי 2014 במשותף עם ארגון העבודה הבינלאומי (ILO) וארגון הגג של הביטוח הלאומי הבינלאומי (ISSA).
 

"בטיחות ובריאות בעבודה הפכה להיות משימה מרחיקת לכת בעולם הגלובלי שלנו אנשים בכל היבשות סובלים תחת תנאי עבודה מסוכנים ושאינם בריאים. בכל שנה, מעל 2 מיליון אנשים נהרגים בתאונות עבודה ועקב מחלות הקשורות לעבודה. רק באמצעות פתרונות ברי קיימא נוכל כדי למנוע תאונות עבודה, מחלות תעסוקתיות וסכנות בריאותיות הקשורות לעבודה." – כך נרשם באתר הקונגרס.

דיון - ויכוח - פעולה: זה הוא הדפוס במוקד של הקונגרס העולמי 2014. מעל 4,000 מומחים מכל רחבי העולם ישתתפו בכדי לדון בהתפתחויות הבטיחות והבטיחות והבריאות התעסוקתיות האחרונות ובמגמות. זאת במטרה שכל משתתף ונציג יחזור הביתה עם רעיונות חדשים ואנשי קשר חדשים. בנוסף, תינתן למשתתפים הזדמנות לחוות פעילות מניעה מעשית באתר הכנס ובמהלך ביקורים בחברות במגוון רחב של מגזרים, וללמוד על מוצרי בטיחות ובריאות חדשים ביריד הסחר הנלווה.

"יש לנו חזון: חזון אפס נפגעים. עולם שבו העבודה היא בטוחה ובריאה. עולם ללא תאונות עבודה קשות או קטלניות, אנחנו מקדישים את כל מאמצינו לחזון הזה, רק אם כולנו לפעול יחד, באופן גלובלי, נוכל להתקדם לקראת הפיכת החזון הזה למציאות. הקונגרס העולמי 2014 מספק סביבה בה דבר זה אפשרי" – מוסיפים מארגני הקונגרס.

משלחת מטעם המוסד לבטיחות ולגיהות תשתתף בקונגרס

 

 

מקור:יחידת האינטרנט, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה