כניסה הרשמה צור קשר

סרטון הדרכה חדש בנושא בטיחות בעבודה והתקנה החדשה

 

עודכן ב:30/07/2014

 

"תקנות ארגון הפיקוח על העבודה (תכנית לניהול הבטיחות ) התשע"ג- 2013 נכנסת לתוקף בחודש אוגוסט השנה לאחר שפורסמה ברשומות בחודש פברואר 2013. התקנה מחיבת מקומות עבודה, כמוגדר בתקנה, "להכין תוכנית שיטתית פרואקטיבית לניהול הבטיחות במקום העבודה, כדי למנוע תאונות עבודה ומחלות מקצוע ולצמצם את הסיכונים ולמלא אחר דרישות החקיקה בנושאי בטיחות ובריאות תעסוקתית".

המוסד לבטיחות ולגיהות החל כבר לפני כשנה להכשיר ממונים על הבטיחות במקום העבודה להכין את התוכנית ולייעץ למפעלי תעשייה ליישם את התקנה. במסגרת ההתארגנות ליישום התקנה במקומות עבודה הכין המוסד לבטיחות ולגיהות גם סרטון הדרכה בן כ-5 דקות. בסרטון הדגשים שונים ליישום התקנה אך הוא מיועד גם להציג תהליכי עבודה נאותים ורעיונות ליישום במקומות עבודה על ידי הממונים על הבטיחות בעבודה.


סרטון  ההדרכה בנושא בטיחות בעבודה הינו לשימוש חופשי של ממוני הבטיחות, העוסקים בבטיחות והציבור הרחב





להצלחת הסרטון תרמו חברת דלק תעשיות (דלקול) ויאיר יחיאל ממונה בטיחות מטעם חברת תכלת בטיחות בחברת דלק תעשיות וכן חברת HP  ורוני וייס מנהל תוכנית הבטיחות, הגיהות והסביבה של חברת HP  בישראל.

ניתן לעשות בסרטון שימוש חופשי לקידום הבטיחות והבריאות בתעסוקה ובמעגל החיים השלם. הסרטון נמצא  בערוץ U טיוב ובאתר המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

 

מקור:מיכאל לרר, עורך מקצועי, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה