כניסה הרשמה צור קשר

טקס חלוקת תעודות לקורס נאמני בטיחות בחברת המשקם בירושלים

 

מנהל מחוז דרום מר יצחק דינסטג, גברת רינה בודנקין מהביטוח הלאומי, מר חיים פילוסוף סמנכ"ל שיקום, מר דניאל חדד מנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות

עודכן ב:15/07/2014

 

בתאריך ה- 09/07/2014 נערך טקס חלוקת תעודות לנאמני הבטיחות שהוכשרו על ידי המוסד לבטיחות ולגיהות בחברת המשקם בירושלים. בקורס אשר הינו חלק מפרוייקט רחב המשותף למוסד לבטיחות ולגיהות  וחברת המשקם במימון קרן מנוף של המוסד לביטוח לאומי, השתתפו עובדים ממפעלי המשקם בירושלים בית שמש ועיסוקים אחרים הכוללים חצרנות וגננות במרחב ירושלים.

בטקס השתתפו מר דניאל חדד מנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות, גב' רינה בודנקין קרן מנוף במוסד לביטוח לאומי, מר חיים פילוסוף סמנכ"ל שיקום בחברת המשקם, מר יצחק דינסטג מנהל מחוז דרום בחברת המשקם, מר משה טל מנהל מפעל המשקם בירושלים, מר דוד אוחנה מנהל מפעל המשקם בית שמש, מר אלכס גרצמן מנהל מחוז ירושלים, מר שמחה מילניצקי
מדריך בטיחות במחוז ירושלים, גברת סיגל שהפורקר מנהלת מחלקת פרויקטים במוסד לבטיחות ולגיהות, מר מתן פלג רכז פרויקטים בתחום פרויקטים בתחום בטיחות ובריאות לעובדים עם מוגבלות, מר אריאל עמר ממונה הבטיחות  של חברת המשקם וגברת מורן גל העובדת הסוציאלית של מפעל המשקם בירושלים ובית שמש.

מר דניאל חדד מנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות ציין את המוסד לביטוח לאומי ואת בעלי התפקידים שהיו חלק מההכשרה
לטובה ועל תרומתם הרבה בקיום הקורס. כמו כן שיבח את חברת המשקם על ארגון הקורס ועל הזכות שנפלה בחלקו
של המוסד ברמה הערכית והמערכתית בקיום הקורס שעוזר להגביר את המודעות לבטיחות הן במפעל והן בבית כאשר אין הפרדה בניהם.
 
גברת רינה בודנקין מקרן מנוף במוסד לביטוח לאומי הודתה לכל המשתתפים בקורס אשר מבצעים את תפקידם בהתנדבות ומקווה שהקורס ישנה את ראייתם לגבי הבטיחות במקום העבודה וזאת תודות לחברת המשקם שיזם את הקורס ושל המוסד לבטיחות ולגיהות שביצע את הקורס.

מנהל מחוז דרום בחברת המשקם מר יצחק דינסטג בירך את הנוכחים וציין לטובה את קורס הנאמנים ואת המשוב החיובי שהועבר לעובדים במפעל. כמו כן ציין את גודל ההישג של קבוצת העובדים הגדולה שקיבלה הכשרה בנושא הבטיחות ועל קבלת תעודת נאמן בטיחות בסיום הקורס. לדבריו קבוצת עובדים זו תעזור לקדם את הבטיחות במפעל וכן במקום עיסוקם על ידי זיהוי הסיכונים והתנהגות לא תקינה.

מר חיים פילוסוף סמנכ"ל שיקום הסביר את מדיניות הבטיחות של המשקם שמהווה אחת מאבני היסוד והדגיש את הפעילות המתבצעת בחיי היום יום ובשמירה על העובדים הן בתוך המפעל והן מחוץ למפעל. בנוסף ציין את יחידותו של קורס הנאמנים שהתקיים לראשונה במפעל בחברת המשקם ועל חבירה למוסד לבטיחות ולגיהות ולביטוח הלאומי לצורך ביצוע הקורס וזאת תוך שימת דגש על איכות התכנים בקורס, הנוכחות והמוטיבציה הרבה של המשתתפים וזאת כאשר לקורס נבחרו האנשים המתאימים ביותר על מנת לקבל ערך מוסף בהכשרתם.

מר אלכס גרצמן מנהל מחוז ירושלים במוסד לבטיחות ולגיהות אמר שהוא שמח להיות נוכח בטקס הסיום של הקורס וציין שהתכנים והמדריך הותאמו בצורה המרבית למשתתפים בקורס.

מר משה טל מנהל מפעל המשקם בירושלים ציין את שיתוף הפעולה של מדריך בטיחות של מחוז ירושלים במוסד לבטיחות ולגיהות ובקבלת ניידת הבטיחות להדרכת העובדים, דבר שתורם למניעה של תאונות עבודה במפעל המשקם בירושלים.

הגברת מורן טל העובדת הסוציאלית של מפעל המשקם במפעל ירושלים ובית שמש הודתה לכל העובדים שהשתתפו בקורס וציינה שהקורס הינו חלק בהעצמת העובדים בחברת המשקם כמו כן ביקשה להודות למר שמחה מילניצקי שהעביר את הקורס בצורה רגישה ועם הרבה סבלנות.

רמי חדד מנכ"ל הייצור במפעל המשקם בירושלים ביקש לשבח את כל המשתתפים בקורס על הכלים שניתנו על מנת לקדם את הבטיחות במקום העבודה.

 

מקור:שמחה מליניצקי, מדריך בטיחות מחוז ירושלים, המוסד לבטיחות ולגיהות
.

 

שלח להדפסה