כניסה הרשמה צור קשר

סמפכ"ל משטרת ישראל ויחידת הבטיחות ביקרו במוסד לבטיחות

 

מנכ"ל המוסד לבטיחות דניאל חדד מעניק את אות המוסד לניצב מור

עודכן ב:13/04/2014

 

סמפכ"ל משטרת ישראל ניצב ניסים מור, וקציני מערך הבטיחות של המשטרה, ביקרו במוסד לבטיחות ולגיהות ביום חמישי 10 באפריל 2014 ונפגשו עם סגל המטה של המוסד למפגש היכרות והידוק שיתוף הפעולה בין 2 הגופים.

דניאל חדד מנכ"ל המוסד הציג בפני סגן המפכ"ל והצוות את החזון החדש של המוסד ואת הצעדים המתוכננים וגם אלה שבוצעו כדי להביא את המוסד למימוש החזון: "מרכז ישראלי לאומי לבטיחות ובריאות בתעסוקה במעגל החיים השלם".

ניצב ניסים מור ציין בדבריו שנושא הבטיחות במשטרת ישראל חשוב ביותר, לאור תחומי הפעילות המשטרתית המייצרת סיכונים במיגוון רחב מאוד – החל מהסיכונים לעובדי המינהלה ועד לשוטר היושב במעבדה לזיהוי פלילי וגם לשוטר הפועל בשטח. מסיבה זו החליט - מהרגע שנכנס לתפקידו - להניח את נושא הבטיחות וחשיבותו על סדר היום, ובמרכז הפעילות. השמירה על בטיחות היא מעניינה של כל יחידה ויחידה במשטרת ישראל הן מההיבטים המבצעיים והן מבחינה ארגונית וכלכלית.

ניצב מור ציין בנוסף שהוא מאמין בחזון המוסד, סבור שהכיוון נכון ומצידו יבדוק כיצד ניתן להדק את שיתוף הפעולה עם המוסד לבטיחות ולגיהות. במסגרת זו מבקש ניצב מור את שיתוף הפעולה עם המוסד לפתיחת מגמת בטיחות בבית הספר של המשטרה שעתיד להיפתח בבית שמש.

המפגש הסתיים בסיור בניידת ההדרכה של המוסד ובה התנסו על קצה המזלג בשיטות הדרכה אינטראקטיביות וחדשניות המופעלות בה.

 

מקור:אנדרי מטיאס, מנהל אגף הסברה, פרסום והוצאה לאור.

 

שלח להדפסה