קמפיין אירופי להערכת סיכונים (כולל סרטוני אנימציה של Napo)
עודכן ב:15/06/2008
הסוכנות האירופית לבטיחות ובריאות בעבודה מעלה קמפיין חדש המתמקד בנושא הערכת סיכונים במקומות עבודה - European Campaign on Risk Assessment.
הקמפיין, אשר נפתח רשמית ב 13.06.08, ימשך שנתיים ויקיף בתי עסק וארגונים בכל מדינות האיחוד.
באתר האינטרנט של הקמפיין פורסמה סדרה חדשה של סרטוני אנימציה בכיכובו של Napo - סרטונים ללא מילים המאופיינים בהומור ובחן רב.
הסרטונים מסבירים את ההבדל בין "גורם סיכון" (hazard) לבין "סיכון" (risk), כיצד ניתן למנעם או למזערם, ומנסים להמחיש את מושג הסיכון באמצעות הצגת מקרים ומצבים מעשיים.
לחץ כאן לסרטוני אנימציה של Napo בנושא הערכת סיכונים.
לאתר הקמפיין: European Campaign on Risk Assessment.
מקור:European Agency for Safety and Health at Work .