כניסה הרשמה צור קשר

טכס מסירת תעודת מוסד מורשה (ILO) לחברת תדיראן טלקום

 

עודכן ב:27/02/2014

 

בתאריך 25/2/14 חברת תדיראן טלקום (תטל) ש.מ. קיבלה, מהמוסד לבטיחות ולגיהות, תעודת הסמכה לניהול מערכת ניהול בטיחות ובריאות בתעסוקה מטעם ארגון העבודה הבינלאומי ILO - OSH 2001. החברה הצטרפה למועדון הארגונים המיישמים מערכות לניהול בטיחות ובריאות בתעסוקה.

תדיראן טלקום עוסקת בתחום מערכות תקשורת לארגונים בתכנון, פיתוח וייצור של מערכות תקשורת ואפליקציות נלוות לתחום זה וכן במכירה ושיווק של אותן מערכות לכ - 40 מדינות.משרדה הראשי של החברה נמצא בישראל בפתח תקווה, לחברה יש גם סניפים מקומיים בארה"ב, רוסיה, סין והודו.

במהלך הטכס בוצע סיור מקצועי אשר כלל את מחסני הארגון, מחלקות האינטגרציה והייצור והמשרדים. סמנכ"ל משאבים נתן הסבר מקיף על תהליכי הארגון . מנהל אבטחת איכות הציג את פעילויות הארגון בתקנים בהם הארגון מוסמך. ממונה הבטיחות סקר את פעילויות הבטיחות והבריאות הכוללת לפי דרישות ארגון העבודה הבינלאומי ILO. בנוסף לתעודה העניק מנכ"ל המוסד דניאל חדד את מדלית המוסד למוטי טג'ר סמנכ"ל משאבים של חברת תדיראן.

נציגי הסגל הבכיר מתדיראן טלקום שהשתתפו בטכס: מוטי טג'ר סמנכ"ל משאבים, מנחם שמעון סמנכ"ל הנדסה וא.א, ערן שגיא מנהל השיווק, משה קדם מנהל תפעול, שמעון ויצמן מנהל אבטחת איכות ועופר רוזנר ממונה על הבטיחות בחברת האב אפקון החזקות בע"מ.

נציגי המוסד לבטיחות ולגיהות: דניאל חדד מנכ"ל המוסד לבטיחות ולגיהות, דב דביר מנהל מחוז המרכז ואברהם גולדמן מדריך בטיחות ובריאות בתעסוקה. 

 

 

מקור:ואברהם גולדמן, מדריך ויועץ הבטיחות ובריאות, מחוז מרכז, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה