כניסה הרשמה צור קשר

קורס בודקים מוסמכים לניטור סביבתי-תעסוקתי

 

עודכן ב:18/02/2014

 

המוסד לבטיחות ולגיהות מקים קורס הכשרה לבודקים מוסמכים המטפלים בחשיפות תעסוקתיות של עובדים לחומרים כימיים בסביבת עבודתם, כחלק מדרישות מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית במשרד הכלכלה להסמכת בודקים לניטור סביבתי תעסוקתי של חומרים כימיים המופיעים בתקנות הבטיחות והגיהות. מטרת הקורס היא להכשיר מועמדים מתאימים לעסוק בתחום הגיהות התעסוקתית כבודק מוסמך ולהכינם לבחינות הסמכה במנהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית.

הקורס מתוכנן להפתח בחודשים מרץ או אפריל 2014 (כתלות במספר המועמדים), בשלב זה במתכונת יום לימודים בשבוע, עם אפשרות לשינוי מתכונת.

תנאי לקבלה לקורס הוא עמידה בדרישות הסף של מנהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית במשרד הכלכלה לפיהן, על המבקש להיות בעל תואר אקדמי מוכר בישראל או בעל תעודת הנדסאי הרשום בפנקס ההנדסאים והטכנאים, לפחות באחד מן התחומים הבאים:  כימיה, הנדסת כימיה, איכות הסביבה, בריאות תעסוקתית, גהות תעסוקתית, מדעי החיים, מדעי הטבע או מדעי הרפואה
למסמך דרישות הסף

 
  • על המועמדים יהיה לעמוד בהצלחה בקורס להכשרת בודקים מוסמכים ובמבחן ההסמכה הנערך על ידי מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית.
  • על המועמדים לגלות שליטה טובה בעברית, לרבות יכולת כתיבה וניסוח, ושליטה טובה באנגלית.
     
למעוניינים, נא מלאו את הפרטים בטופס הנ"ל

 
לבירורים נוספים נא לפנות במייל: asherp@osh.org.il או בטלפון 03-5266483. (מועמדים מתאימים ידרשו לצרף בהמשך קורות חיים ותעודות השכלה).


 

 

מקור:ד"ר אשר פרדו, מנהל מחלקת מחקר, המוסד לבטיחות ולגיהות.

 

שלח להדפסה