כניסה הרשמה צור קשר

מחקר חדש של המכון הלאומי לבטיחות ובריאות תעסוקתיים בארה"ב בנושא בריאות של נהגי משאיות

 

עודכן ב:10/02/2014

 

מחקר חדש מהמכון הלאומי לבטיחות ובריאות תעסוקתיים בארה"ב (NIOSH) מגלה שנהגי משאיות למרחקים ארוכים נוטים לסבול מהשמנת יתר פי שתיים ביחס לאוכלוסיית העובדים הבוגרים, והם גם נוטים יותר לעשן ולסבול מגורמי סיכון נוספים למחלות כרוניות. המחקר שפורסם בעיתון האמריקאי לרפואה תעשייתית, הוא הראשון שמספק מבט מקיף על מצב הבריאות, גורמי הסיכון ונוהגי עבודה של נהגי משאיות למרחקים ארוכים בארה"ב.

המכון הלאומי לבטיחות ובריאות תעסוקתיים בארה"ב ערך את הסקר ב- 2010, בו ראיין 1670 נהגי משאיות למרחקים ארוכים בתחנות של משאיות ברחבי ארה"ב אודות בריאותם ונוהגי העבודה שלהם. על פי הסקר, 69% מאותם נהגים סבלו מהשמנת יתר ו- 54% נהגו לעשן. נוסף לכך, 88% מנהגי המשאיות למרחקים ארוכים דווחו על גורם סיכון אחד לפחות (לחץ דם גבוה, עישון והשמנת יתר) למחלות כרוניות, בהשוואה ל- 54% בלבד מכלל אוכלוסיית העובדים הבוגרים בארה"ב.

"נהגי משאיות ממלאים תפקיד חיוני בכלכלת האומה שלנו, הם מבטיחים את האספקה הבטוחה והאמינה של סחורות ברחבי ארה"ב," אמר מנהל המכון הלאומי לבטיחות ובריאות תעסוקתיים ג'והן הווארד, MD. "הסקר הראשוני הזה מסייע לנו לעבוד בשיתוף פעולה עם ענף המשאיות בהבנה כיצד לשפר את חיי הנהגים הן בכביש והן בבית."

נהגי משאיות למרחקים ארוכים הם נהגים מקצועיים של משאיות כבדות ומשאיות נגררות שערוצי האספקה שלהם דורשים מהם לקחת הפסקות שינה הרחק מהבית. קיים מידע מוגבל על מחלות ופציעות בקרב אוכלוסייה זו, מה שהניע את הסקר של המכון הלאומי לבטיחות ובריאות תעסוקתיים בארה"ב. הנתונים שנאספו מהסקר יסייעו לבסס תמונת מצב של הבריאות, גורמי הסיכון ונוהגי העבודה של נהגי משאיות למרחקים ארוכים, ויעניקו לענף המשאיות ולחוקרים מידע רב ערך להנחיית המאמצים לטובת הבריאות והבטיחות.

למחקר המלא

המכון הלאומי לבטיחות ובריאות תעסוקתיים בארה"ב הינו הגוף המרכזי שעורך מחקרים וקובע המלצות למניעת פציעות, מחלות ומקרי מוות הקשירות לעבודה - למידע נוסף.  


 

 

מקור:NIOSH.

 

שלח להדפסה