כניסה הרשמה צור קשר

אתר אינטרנט חדש לארגון הממונים על הבטיחות והבריאות בישראל

 

עודכן ב:13/01/2013

 

בהתאם לתוכנית העבודה של הנהלת הארגון לשנת 2012 ובהמשך לניסיונות בלתי פוסקים לשיפור איכות השירות לממונים עלה לאוויר אתר אינטרנט חדש, עדכני, בהיר וידידותי. אתר האינטרנט יעודכן באופן שוטף במהלך השנה ע"י ההנהלה בשקיפות מלאה בכלל הפעילויות של הארגון, במאמרים מקצועיים, עדכוני חקיקה ותקינה והתכתבויות עם גורמי חוץ בנושאים השוטפים.

יהודה אביצור, יו"ר ארגון הממונים על הבטיחות בישראל, קורא לממונים על הבטיחות, עמיתים, חברות ונותני שירותים בבטיחות להיכנס לאתר ולהתרשם מן הפעילויות ולקבל כל הערה או הארה ולהמשיך לתת שרות טוב יותר, עדכני יותר וזמין יותר.

בנוסף מודה אביצור למנהלת קרן מנוף במוסד לביטוח לאומי, הגב'' רינה בודנקין על התמיכה בהקמת האתר ולמר מיכאל שרייסקי מנהל יחידת האינטרנט של המוסד לבטיחות ולגיהות שתמך באתר הקודם של ארגון הממונים לאורך השנים במקצועיות רבה.  

כתובת האתר באינטרנט:  www.memunim.org.il  נותרה ללא שינוי. לדף הפייסבוק המקצועי של הארגון נמצא בכתובת:  http://www.facebook.com/memunim.


מקור:
יהודה אביצור, יו"ר ארגון הממונים על הבטיחות בישראל

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.06.2024

 

שאלה:

האם מנהל עבודה בבנייה חייב להיות נוכח כל הזמן באתר?

 

התשובה:

הדרישה לחובת נוכחות של מנהל עבודה באתר נדרשת בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בניה), 1988. תקנות 2-5 מפרטות את הדרישות למינוי מנהל עבודה בבנייה וחובת נוכחותו.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע