כניסה הרשמה צור קשר

אתר חדש לשירותי כבאות והצלה עלה לאוויר

 

עודכן ב:03/12/2012

 

האתר החדש נמצא בימים אלה בשלבי עדכון והרצה וכולל מגוון שינויים ושיפורים, בהם שירותים מקוונים בסביבה ממשלתית מאובטחת.

במסגרת תהליכי שינוי ורפורמה שעוברים בימים אלה שירותי הכבאות וההצלה, הוקם אתר חדש לשירותי הכבאות על תשתית האינטרנט הממשלתית שלGov.il. אחת ממטרות האתר היאשיפור וייעול מתן השירות לאזרח וכן איתור והפצת המידע לציבור בצורה קלה ונוחה. האתר הוקם לאחר עבודה מאומצת של צוות המחשוב בנציבות הכבאות וההצלה יחד עם צוות אתר האינטרנט של
המשרד לביטחון הפנים.  

בימים אלו מצוי האתר בשלבי הרצה והמידע בו ימשיך להתעדכן ולהתרחב בהדרגה. באתר החדש ניתן למצוא מידע אודות אודות מטה נציבות כבאות והצלה על אגפיו השונים, מידע על הפריסה הארצית המתחדשת של שירותי הכבאות ועל תחומי הפעילות של שירותי הכבאות ככלל. האתר יכלול גם עדכונים וחדשות של הרשות הארצית לכבאות ומידע לציבור בנושא הנחיות בטיחות באש ותקנות בניה ורישוי עסקים. בין השירותים שניתן למצוא כבר כעת באתר החדש ושירותים נוספים שניתן יהיה למצוא בהמשך:
  • טפסים מקוונים
  • גיוס מקוון לכבאות
  • מידע על דרישות הכבאות לבטיחות אש בתחום היתרי בניה ורישוי עסקים
  • מנוע חיפוש חדיש, מאגר שאלות ותשובות ואיתור מידע על פי מאגר נושאים א-ת

האתר מתוכנן להתעדכן בשלוש שפות – עברית, אנגלית וערבית. בשלב זה עלה לאוויר האתר בעברית ואנגלית ובהמשך יעלה גם האתר בערבית. האתר החדש ישלב בהמשך גם קישורים לאתרי מדיה חברתית של מערך הכבאות. אתר זה הוא פרי עבודה משותפת של נציבות כבאות והצלה והמשרד לביטחון הפנים.

לאתר החדש של שירותי כבאות והצלה


מקור:
אתר כבאות והצלה

 

שלח להדפסה

תשובת השבוע

מתאריך: 05.06.2024

 

שאלה:

האם מנהל עבודה בבנייה חייב להיות נוכח כל הזמן באתר?

 

התשובה:

הדרישה לחובת נוכחות של מנהל עבודה באתר נדרשת בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודות בניה), 1988. תקנות 2-5 מפרטות את הדרישות למינוי מנהל עבודה בבנייה וחובת נוכחותו.

 < קרא עוד

 

לארכיון תשובת השבוע